Vodárenská bude zjišťovat, jak jsou s jejími službami spokojeni odběratelé pitné vody z Olomoucka, Prostějovska a Zlínska.

„Oslovíme přibližně tisícovku individuálních zákazníků, asi padesát firem a stejný počet správců bytových domů a zástupců družstev. Názory našich klientů jsou pro nás velmi důležitou zpětnou vazbou. Chceme se dozvědět, s čím jsou spokojeni a kde máme podle nich rezervy,“ informovala mluvčí společnosti Helena Koutná.

Oslovení zákazníci budou operátorkám přibližně deset minut odpovídat na jejich dotazy. Otázky se budou týkat pitné vody a zvyků zákazníka.

„Zeptáme se například na to, zda klient pije vodu z kohoutku nebo zda je spokojený se způsobem plateb za vodu. Budeme zjišťovat také to, zda má dost informací o vodě a je spokojen s našimi službami. Podobný telefonický průzkum provádíme už čtvrtým rokem,“ sdělila Koutná.