Majiteli naleštěného červeného krasavce dnes málokdo uvěří, že ještě před třemi lety měl vůz do současné podoby daleko. „Koupil jsem ho jako hromadu šrotu. Byl to vrak, rozbitá kapota a totálně zničený motor. Že se z něho jednou vyloupne takový unikát, jsem tehdy věděl jen já. Dal jsem za něj sto šedesát tisíc,“ vzpomněl Miroslav Erben.

Na první jízdu si musel tři roky počkat. Na autě za tu dobu odpracoval stovky hodin. „Dnes už si všechno dělám sám. Práce, které jsem si nechal udělat a tvrdě zaplatil, bohužel nestály za nic. Je to můj miláček, už jsem do něj navrážel asi půl milionu. Nelituju toho, neprodal bych ho ani za dva miliony,“ přiznává majitel vozu s výkonem 450 koní a objemem motoru 5,7 litru. Během letošního léta už se svým „veteránem“ najel asi tři tisíce kilometrů. Nejčastěji míří na motoristické a tuningové srazy.

Hned první jízda ho ale přišla draho. „Zastavili mě v Prostějově. Kromě pokuty mě to stálo dva body. U nás to bohužel moc rozjet nemůžu, byl bych hned bez papírů. Bez problému to ale zvládne 250 kilometrů v hodině,“ dodal nadšený motorista, kterého moderní auta nezajímají.

Rád by si splnil ještě jeden sen. Na vrak automobilu Cadillac Eldorado z roku 1958 si však musí našetřit dalšího půl milionu.