Vzniknout má Strategie cestovního ruchu pro město a mikroregion Šternbersko s výhledem až do roku 2013. „Olomouc je kousek a i tam slyšíme, že její návštěvnost by mohla být větší. My ležíme na okraji, a o to více se musíme snažit, abychom turistům nabídli zajímavé atrakce a kvalitní služby,“ uvedla mluvčí radnice Irena Černocká.

Jak propagovat město?


Radní chtějí Strategii cestovního ruchu pro město a mikroregion Šternbersko na období 2008 - 2010 s výhledem do roku 2013. Vytvoří ji agentura, která podle radnice předložila již řadu úspěšných projektů v oblasti cestovního ruchu.

„Strategie má obsahovat analýzu situace a návrhy, co a jak zlepšit. Zahrnovat bude i projekty pro jednotlivé subjekty, které se na rozvoji cestovního ruchu podílejí,“ vysvětlila Černocká. „V pracovním týmu budou i zástupci hoteliérů, od kterých se město dozví, co by přivítali třeba v oblasti propagace,“ dodala.

PŘEČTĚTE SI DALŠÍ ZPRÁVY Z OLOMOUCKA

Moje OlomouckoSportKulturaPodnikáníČerná kronika