Prostřednictvím ankety na webu Deníku můžete hodnotit jeho služby.
Cílem soutěže je zapojit turisty a návštěvníky informačních center do hodnocení kvality poskytovaných služeb a aktuálnosti informací, ochoty a profesionality obsluhujícího personálu nebo prostředí kanceláře. Soutěž začne v pondělí 18. července a potrvá do konce srpna.
„Každý návštěvník může poslat jeden hlas turistickému informačnímu centru, které mu v letošním roce nejvíce pomohlo, udělalo na něj dojem a hodnotil by jej pro letošní rok jako nejlepší,“ popsala mluvčí olomoucké radnice Jana Doleželová.
Hlasuje se prostřednictvím stránek www.denik.cz/infocentra. Turisty zde čeká malá místopisná zkouška.
„Při hlasování musí totiž nejdříve kliknout na kraj, v němž se jejich favorit nachází. Následně se otevře seznam s informačními centry, kde to své označí. Podle celkového počtu přidělených hlasů bude v každém ze čtrnácti krajů vyhlášeno a oceněno to nejlepší,“ přiblížila Doleželová.
Navíc na www.denik.cz/infocentra vznikne speciál, do nějž se budou průběžně doplňovat informace o možnostech a nabídkách k cestování v letošní turistické sezoně a o novinkách informačních center. Lidé se zde dočtou i další zajímavosti o regionech v republice.
Soutěž připravili společně Asociace turistických informačních center ČR a vydavatel regionální sítě Deníku a portálu www.denik.cz.