Použije se jen podvozek, jinak je vše nové.

Od tramvají Vario se tak liší vlastně jen nižší pořizovací cenou. Ta činí za jeden dodaný kus téměř šestnáct milionů korun bez DPH.

„Další dva vozy tohoto typu budou dodány do 30. března letošního roku," uvedla mluvčí olomouckého dopravního podniku Magdaléna Kopřivová.

Modernizovaný vůz typu VarioLFR.S v Olomouci

Modernizovaný vůz typu VarioLFR.S v Olomouci. Foto: DPMO

Vozy dopravce nasadil jako součást projektu Obnova vozového parku tramvají, který ze 75 % spolufinancuje Evropská unie.

Do konce roku zapojí do provozu také čtrnáct vozidel VarioLF plus/o, což jsou oboustranné tramvaje určené pro vznikající trať na Nové Sady.

Jejich cena je dohromady přes 307 milionů korun bez daně.

SOUVISEJÍCÍ: Tato tramvaj bude jezdit na Nové Sady. Je v Česku jedinečná