V celkovém hodnocení získala druhé místo, pomyslným stříbrem ji ocenili i hospitalizovaní pacienti.

Třetí pozici v kategorii Nejusměvavější nemocnice ČR 2013 získala Nemocnice Šternberk, člen skupiny Agel.

KOMPLETNÍ VÝSLEDKY projektu Nemocnice 2013  

V anketách se Vojenská nemocnice umísťujeme podle ředitele Lubomíra Dobeše opakovaně.

„Moc nás to těší, protože je to neformální ocenění práce všech zaměstnanců od sanitárek až po lékaře a primáře," řekl ředitel Dobeš.

Zdravotnické zařízení je vyhledávaným místem.

„Je to o profesionálním a pěkném korektním přístupu k pacientovi. Během posledních desetiletí se nám podařilo zlepšit podmínky, jsou příjemné pro pobyt," neskrývá Lubomír Dobeš s tím, že se podařilo například zrekonstruovat lůžková oddělení, která nabízejí klientům dvou a třílůžkové pokoje. Všechny jsou vybavené televizorem.

„Máme i wi-fi zóny, tak aby se pacienti, kteří chtějí a mohou, mohli připojit na internet. Dlouhodobě snažíme vytvořit co nejpřátelštější prostředí," vzkázal Lubomír Dobeš.

Centrální bodova nemocnice se nachází v národní kulturní památce a součástí Klášterního Hradiska je i kaple svatého Štěpána, kam je vybudovaný bezbariérový přístup.

„Pacienti, pokud jim to dovolí zdravotní stav, mají možnost účastnit se se souhlasem lékaře i bohoslužeb," vyzdvihl dále ředitel nemocnice, která obsadila dvě druhá místa v kategoriích bez fakultních nemocnic.

První ocenění určily hlasů od hospitalizovaných pacientů, druhá stříbrná příčka vyšla v absolutním hodnocení.

Šternberk bral bronz za úsměv

Vedle Vojenské nemocnice Olomouc si zásluhu odnesl také personál společnosti Středomoravská nemocniční – Nemocnice Šternberk, která je pod křídly skupiny Agel. Šternberský špitál obsadil třetí pozici v kategorii Nejusměvavější nemocnice ČR 2013.

„Jsme velmi rádi, že jsou pacienti v naší nemocnici spokojení a že nás jejich hlasování vyneslo až na krásnou třetí příčku soutěže o Nejusměvavější nemocnici," sdělil Tomáš Uvízl, ředitel Středomoravské nemocniční.

„V našich nemocnicích se snažíme již několik let zdůrazňovat význam kulturní a vlídné komunikace a obecně humánní rozměr poskytování zdravotní péče. Výsledek celostátní ankety nasvědčuje, že tyto hodnoty naši pacienti vnímají," dodal Tomáš Uvízl, který také děkuje kolegům v nemocnici.

„Toto hezké umístění je hlavně jejich výsledkem dobré práce a děkuji také našim pacientům za takto vlídné hodnocení, které zároveň přijímáme s velkou pokorou," uzavřel ředitel Uvízl.