Všechny totiž padly během prvních čtrnácti minut utkání, a tou dobou ještě několik desítek lidí čekalo na lístky, kterých u pokladen na jižní a východní tribunu nebyl dostatek.
Organizátoři se fanouškům omlouvají a ujišťují, že se podobná situace už nebude opakovat.
Zároveň také doporučují využívat předprodejů a vyhnout se tak čekání.
Fotbalové utkání přilákalo necelých pět tisíc fanoušků, lístků na jižní a východní tribunu ale bylo připravených málo.
„Řada byla docela dlouhá a lidé nervózní, navíc když diváci na tribuně křičí gól a vy ještě stojíte ve frontě, tak to naštve. Já jsem stál naštěstí mezi prvními a zhruba v šesté minutě jsem byl na jižní tribuně, ale pár kamarádů zůstalo vzadu a dostali se tam až za stavu 3:0,“ popsal fanoušek Tomáš Mojžíš.
Organizátoři se snažili situaci řešit, ale zdržení už nezabránili.
„Reagovali jsme na to, ale než se vstupenky dotiskly a dostaly se tam, bohužel to chvíli trvalo. Měli jsme na to být o trochu lépe připraveni,“ uznal marketingový manažer Sigmy David Holly.
Jistota: lístek v předprodeji
Začátek nestihli i někteří u pokladen, kde bylo lístků dostatek.
„Není úplně reálné, aby si chvilku před začátkem zápasu stihly třeba tři tisíce lidí koupit vstupenku a dostat se na stadion. Nestihlo se to i kvůli tomu, že lidé jsou zvyklí z předchozích let přijít třeba deset minut před utkáním, projít turniketem a hned sedět na svém místě. Zájem je teď ale větší, i kvůli tomu, že po sportovní stránce se letos Sigmě daří,“ sdělil David Holly.
Čekání může podle něj fanouškům ušetřit koupení lístků v předprodeji.
„Například na nadcházející utkání se Slavií by to bylo dobré. Tam čekáme určitě ještě větší návštěvnost než na zápase s Brnem a o to víc se na to samozřejmě připravíme i my. Zároveň bychom chtěli poprosit i fanoušky, aby tomu trochu pomohli právě tím, že si koupí lístek v předprodeji,“ vysvětlil David Holly.
To je možné buď ve Fanshopu SK Sigma Olomouc, nebo přes internet v síti TicketPortal. Další variantou je zakoupení permanentní vstupenky na celou sezonu.