Nahradí tak původní logo vytvořené počátkem devadesátých let s tradičními zdravotnickými prvky – červený kříž a obtočený had.

„Logo je naší tváří, reprezentuje nás. Je to základní kámen image každé organizace,“ uvedl ředitel FNO Radomír Maráček. Nemocnice vybírala z desítky návrhů profesionálních grafických studií.

„Chtěli jsme, aby logo bylo moderní a jednoduché pro tisk, aby působilo přátelsky a vstřícně, protože tak chceme přistupovat k našim pacientům,“ doplnil manažer marketingu FNO Jan Bednář.

Za logo nemocnice zaplatila několik desítek tisíc korun. „Byla to spíše symbolická odměna vzhledem k cenám běžným na tomto trhu,“ poznamenal mluvčí nemocnice Egon Havrlant s tím, že zhotovitel přihlédl k tomu, že pracoval pro příspěvkovou organizaci.

Nové se už objevuje na interních dokumentech FNO, lidé je uvidí na sanitkách nebo tištěných materiálech sloužících k propagaci služeb FNO.

K logu připojuje nemocnice i motto: „Profesionalita a lidský přístup“. Na jeho vytvoření se podíleli zaměstnanci zdravotnického zařízení. „Požádali jsme je, aby poslali své návrhy, a přišlo jich takřka dvě stě padesát. Chtěli jsme, aby navrhli motto, s nímž se ztotožňují, a které by zároveň vystihlo, jaká by měla být naše péče o nemocné,“ dodal Bednář.