Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

V Metropolu si diváci sami odhlasují, co chtějí vidět

Olomouc – Zvolte si sami, co se bude u nás promítat – taková je novinka, kterou pro své diváky přichystalo olomoucké kino Metropol. Po možnosti adoptovat kinosedačku plánuje Metropol, jehož rekonstrukce se rychle blíží ke konci, zavést takzvaný filmový jukebox.

5.2.2011
SDÍLEJ:

Kino MetropolFoto: DENÍK/Matej Slávik

Divákům tato novinka umožní vybrat si na internetových stránkách filmjukebox.cz film, který jim sedí nejvíce.

Tuto speciální akci kino poprvé připravilo na 11. února, kdy Metropol poprvé návštěvníkům ukáže zrekonstruované předsálí a otevře po několikatýdenní pauze.

Lidé si nyní mohou vybírat mezi hořkou tragikomedií Kdo je tady ředitel? dánského režiséra Larse von Triera, trpkou komedií Malá Miss Sunshine Jonathana Daytona a Valerie Faris, novým filmem bratrů Ethana a Joela Coenových Seriózní muž, nebo klasickým snímkem Alfreda Hitchcocka Na sever severozápadní linkou.

„Návštěvníci kina soutěží, vzájemně se překonávají a snaží se pomoci k vítězství právě svému oblíbenému filmu. Filmový jukebox v Praze funguje rok a postupně nabývá na popularitě. Po nějaké době jsme si řekli, že by bylo dobré nabídnout akci, která skvěle propojuje jindy oddělenou dramaturgii a diváka samotného, i dalším kinům,“ popisuje organizátor projektu Jakub Němeček.

Filmový jukebox se objevuje v pražských kinech Aero a Bio Oko či ostravském Minikině.

Diváci si zahrají v propagačním spotu

„Projekt výborně funguje jako další forma komunikace s diváky, kteří získají jedinečnou příležitost ovlivnit hlavní filmový program Minikina. Na základě svých ostravských zkušeností můžu říct, že něco takového olomouckému kinu určitě jen prospěje a filmový jukebox se stane oblíbený i zde,“ dodává dramaturg Minikina Vladimír Šmehlík.

Vedení kina Metropol možnost přímé odezvy od diváků vítá.

„Chceme si nechat poradit a dát divákům možnost utvářet si své domácí kino podle vlastních představ. Filmový jukebox nebo promo spot, ve kterém si mohou zahrát ve vlastních kostýmech a ztvárnit různé domácí situace, jsou jen dalšími kroky, jak s našim publikem nakousnout přimý dialog,“ dodává za kino Metropol Michaela Hečková.

Zmíněný spot se bude promítat na slavnostním zahájení. Natáčet se bude v sobotu od ranních hodin a jeho úkol je prostý, a to kino veřejně prezentovat a charakterizovat vtipnou formou. Hlavní roli v něm budou hrát samozřejmě opět návštěvníci.

„Téma spotu vychází velmi jednoduše z našeho sloganu Vaše domácí kino. Oslovili jsme tak naše fanoušky a podali jim jedinou jednoduchou instrukci – přijďte se do kina chovat jako doma,“ uzavřela Hečková.

Autor: Jiří Beneš

5.2.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

zprava Jakub Plšek, Lukáš Pazdera
26

Sigma Baník nezdolala, dosáhla jen na bod

Ilustrační foto

Kam o víkendu? Tady je pestrý mix akcí. Vybírejte

Dopravní hřiště v Olomouci se výrazně zvětší, odkloní cyklostezku

Dopravní hřiště u plaveckého stadionu v Olomouci bude dvakrát větší.

Mlha Zlámala nepřekvapila: Olomouc není na kopci, tohle tady bývá, smál se

Mohl zažít ostřejší premiéru? Těžko! Když pomineme utkání MOL Cupu v Písku, ostrý debut si brankář Zdeněk Zlámal v dresu Zlína připsal až ve čtvrtečním utkání Evropské ligy proti Kodani.

AUTOMIX.CZ

Absurdní šikana? Český řidič platil pokutu za překročení rychlosti o 1 km/h

Doby, kdy čeští řidiči mohli nad postihy za dopravní prohřešky spáchané v zahraničí v podstatě mávnout rukou, jsou dávno pryč. Dnes totiž existuje velká šance, že si vás "najdou" i po navrátu do České republiky. Oznámení o pokutě vám přitom může přijít i po několika měsících. A co je mnohem důležitější, pokutu můžete dostat i za naprostou banalitu.

AKTUALIZOVÁNO

VIDEO: Policisté rozháněli střet fanoušků v centru Olomouce

FOTOGALERIE / Čtvrteční fotbalový zápas evropské ligy mezi Zlínem a Kodaní v Olomouci se neobešel bez problémů.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení