O tom nejlepším z deseti půl minutových spotů rozhodnou hlasující diváci.

Celkem 10 soutěžních klipů je k vidění ZDE. 
U každého je možné HLASOVAT

Umění, ne inspirace :)

Anketa na webu DPMO bude celý březen.

„Videa poběží bez zvuku také na LCD panelech v našich vozidlech městské hromadné dopravy," sdělila Magdaléna Kopřivová, mluvčí DPMO.

Zároveň doplnila, aby diváci soutěžní spoty chápali jako umělecká díla.

„A nikoli jako inspiraci pro každodenní cestování," vzkázala na konto některých video příspěvků.

Vylosovaní hlasující vyhrají dárkový balíček propagačních předmětů DPMO v ceně 1000 korun.

Tři autoři divácky nejoblíbenějších snímků získají mobilní telefon za pět tisíc korun, čtvrtletní jízdenku za devět set korun a stráví den v DPMO, kde se setkají s vedením společnosti a prohlédnou si například pracoviště dispečerů.

Na 5. dubna je pro širokou veřejnost v rámci oslav výročí připravený Den otevřených dveří.