VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Tisícovka olomouckých bytů změnila majitele

OLOMOUC - Více než tisícovka olomouckých bytů změnila majitele. Olomouckou společnost Alabaster Group (dříve Snyze) prodal její majitel Josef Lébr akciové společnosti Favilla. Změna majitelů by neměla nijak ovlivnit samotné nájemce ani cenovou hladinu olomouckých bytů.

7.6.2007
SDÍLEJ:

PanelákyFoto:

„Neprodal jsem byty, ale společnost, která byty a další nebytové prostory vlastní. Společnost Snyze jsem napřed rozdělil. Jednu její polovinu si ponechám, druhou část s názvem Alabaster Group koupila Favilla,“ vysvětlil Lébr. „Společnost jsem odevzdal v dobré kondici. Máme rozpracované výměny oken, některé domy byly zatepleny, u jiných opraveny střechy. Všude byla zavedena regulace a měření,“ popsal stav svých bývalých objektů. Kontrakt byl ve výši několika stovek milionů korun.

Kromě 1067 bytů získala Favilla i nebytové prostory, v nichž sídlí dopravní inspektorát, cizinecká policie, obchod s potravinami nebo papírnictví. „Pro nájemce chystáme informační materiál, který dostanou do schránek. Objasníme jim strategii do budoucna i plány oprav. Malou část bytů bychom ale chtěli prodat, řádově deset procent,“ potvrdil za společnost Favilla Jiří Rain. Uvedl, že nový majitel se teprve blíže seznamuje se situací v Olomouci. „Máme seriózní plány, nejsme spekulanti,“ prohlásil Rain a připomněl, že vztahy vlastníků a nájemců bytů reguluje zákon.

Lébr tvrdí, že s cenovou hladinou bydlení ve městě změna vlastníků nijak nepohne. „Změna by možná mohla nastat, kdyby tato tisícovka bytů byla uvedena na volný trh,“ poznamenal. Petr Korytar z jedné olomoucké realitní kanceláře soudí, že trh byty se přesto časem nasytí. „Odhaduji to na dva tři roky. Chystá se mohutná výstavba nejen na Pražské ulici, ale i ve Slavoníně, kde vyroste šest set nových bytů. Pak bude problém je prodat,“ prohlásil Korytar.

Naopak Lébr tvrdí, že ceny bytů porostou i v budoucnu, ale jen u těch s dobrou polohou. „Na okraji města asi dojde k jejich cenovému poklesu,“ odhadl.

Představujeme Josefa Lébra (45 let)


Rodák z Mostu. Vystudoval ostravskou Vysokou školu báňskou a po revoluci podnikal v inklinometrickém měření. Pro uhelné společnosti dělal sondáž pohybu zemních vrstev. „Potřeboval jsem na to počítače, tak jsem založil počítačovou firmu,“ vzpomněl. Zisk začal zhodnocovat v nemovitostech. Kupoval pozemky, byty a nakonec i štěrkovny. „Byty jsem kupoval postupně od Moravských železáren, obce Velká Bystřice nebo správce konkurzní podstaty. Většinou šlo o paneláky, které nikdo nechtěl,“ řekl. A důvod prodeje? „Měl jsem toho moc, tato firma mi brala hodně času. Rozhodl jsem se proto portfolio svých firem omezit. Toto je již čtvrtá v řadě, kterou jsem prodal. Chystám se prodat ještě další dvě a budu se věnovat sektoru finančních a kapitálových trhů,“ naznačil.

7.6.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

Administrativa - Administrativa Asistent, asistentka 15 000 Kč Odborní asistenti v administrativě Asistent(ka) marketingu/administrátor(ka) portálu. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 15000 kč, mzda max. 18000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Pracoviště: Horní lán č.p. 445/1, Olomouc., Do společnosti zabývající se využitím moderních technologií ve vzdělávání přijmeme asistenta marketingu / administrátora portálu. Hledáme někoho, kdo rád komunikuje s lidmi, má organizační schopnosti a nebojí se moderních technologií. Vaším hlavním úkolem bude s pomocí manažera produktu zajistit fungování a marketingové aktivity vzdělávacího portálu www.eduwin.cz., Pracovní náplň: , - vyhledávání a jednání s novými zákazníky a dodavateli, - administrativní podpora obchodních manažerů, sjednávání schůzek, - organizace a příprava eventů, konferencí, workshopů, - administrace obsahu vzdělávacího portálu, - příprava marketingových materiálů, - realizace marketingových aktivit na sociálních sítích, - péče o stávající zákazníky vzdělávacího portálu, - administrativní podpora manažera vzdělávacího portálu, Požadavky: , - SŠ nebo VŠ vzdělání (marketing / obchod / ekonomie výhodou), - výhodou zkušenost s marketingovou / obchodní činností, - výhodou zkušenost s produkční činností nebo organizací eventů / konferencí / workshopů, - orientace na sociálních sítích, kladný vztah k moderním technologiím, - řidičský průkaz, - výhodou anglický jazyk - komunikativně, - komunikační, organizační schopnosti, iniciativa a řízení vlastního času, týmová spolupráce, Co nabízíme: , - rozmanitou a pestrou práci, kde se každý den děje něco nového, - zaškolení a podporu, firemní vzdělávání v oblasti soft-skills, - získání zajímavých zkušeností, kontakt s významnými odborníky z oblasti profesního a osobního rozvoje, - bonusy vázané na výsledky produktu, - výhledově možnost kariérního růstu, Vaše CV s motivačním dopisem a nejlépe s fotografií odesílejte POUZE na adresu: jana.navratilova@hcom.cz. Do předmětu napište: Pozice ASISTENT MARKETINGU / ADMINISTRÁTOR PORTÁLU.. Pracoviště: Eduwin s.r.o. - prac. olomouc, Horní lán, č.p. 445, 783 01 Olomouc 18. Informace: Jana Navrátilová, +420 732 767 934. Bankovnictví a finanční služby - Bankovnictví a finanční služby Odborný pracovník 25 000 Kč Odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů a rozpočtů Rozpočtář, přípravář zemních prací. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 25000 kč, mzda max. 30000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Pracoviště: Pobočka Lutín, Slatinická 191. Nástup možný ihned., Požadujeme:, - min. středoškolské vzdělání stavebního směru ukončené maturitou (vhodné pro absolventy), - výborná orientace ve stavební dokumentaci, - výborná znalost práce na PC, - praxe v rozpočtování a přípravě pozemních a dopravních staveb výhodou, - řp. sk. B, - komunikativnost, logické myšlení, Nabízíme:, - nástupní mzda 25 000 - 35 000 Kč hrubého dle zkušeností, - zaměstnanecké benefity: bonusové placené volno, příspěvky na dopravu, zázemí silné tuzemské společnosti, příspěvky na vzdělávání dětí, systém pravidelných školení a osobního rozvoje, široká nabídka firemních produktů za zvýhodněné ceny, PC a firemní mobil., - pracovní doba po-pá 7:00 - 15:30 hod.. Pracoviště: Spro stavby, obchod, dopravu a služby, s.r.o. - pobočka lutín, Slatinická, č.p. 191, 783 49 Lutín. Informace: Marek Dvořák, . Výroba - Výroba Obsluha strojů 12 200 Kč Obsluha strojů na balení, plnění a etiketování Obsluha strojů na balení, plnění a etiketování. Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 12200 kč, mzda max. 20000 kč. Volných pracovních míst: 9. Poznámka: Místo výkonu práce: Hněvotín 410. , Pracovní doba od 6:00 do dle potřeb zaměstnavatele. 40 hod. týdně., Kontakt POUZE telefonicky od 8:00 do 16:00 hod.. Pracoviště: T&t trade holding s.r.o. - pracoviště hněvotín, 783 47 Hněvotín. Informace: Marie Lorencová, +420 461 611 357. Administrativa - Administrativa Sekretářka, sekretář 17 000 Kč Sekretáři (všeobecní) Asistent/ka prodeje nových vozů. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 17000 kč, mzda max. 19000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Pracoviště: Bystrovany č.p. 201. Prac. doba: 8:00 - 16:30 hod., Popis pozice:, - administrativní podpora prodejců a prodejního týmu , - organizace prodeje na showroomu, - prezentace nových vozů, příprava a předání prodaných vozů zákazníkům, - přebírání a naskladňování nových vozidel, poskytování informací v rámci zákaznického servisu, - příprava prodejních akcí jejich realizace , - sestavování nabídky nových vozidel a prodej finančních produktů a služeb, - denní kontakt se zákazníkem - osobní, telefonní, e-mail, Požadujeme:, - ukončené SŠ vzdělání, - zájem o osobní rozvoj a výkonovou orientaci, - velmi dobré organizační schopnosti, time - management, - spolehlivou a samostatnou osobnost se schopností týmové spolupráce, - dobré komunikační schopnosti a jednání orientované na zákazníka, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, Nabízíme: , - podporu od kolektivu v rámci zaškolení, - přátelské a příjemné pracovní prostředí , - zázemí stabilní rodinné firmy, - benefity , První kontakt je možný POUZE telefonicky nebo mailem.. Pracoviště: Artcom group s.r.o., 779 00 Olomouc 9. Informace: Iveta Křížková, +420 723 160 619.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Martin Major, lídr ODS pro komunální volby v Olomouci

Kandidát na primátora Martin Major ON-LINE. Ptejte se

Pamětní deska na Horním náměstí v Olomouci připomíná pobyt polského krále Jana Sobieskeho v roce 1683, kdy jeho vojsko zásadně pomohlo odrazit útok Turků na Vídeň
1 9

Zachránce Evropy před Turky má v Olomouci pamětní desku. Tam, kde spal

V Olomouci otevřela unikátní výstava avantgardního umění

FOTOGALERIE / Muzeum moderního umění v Olomouci zahájilo mimořádnou výstavu. Zaměřená je na uměleckou tvorbu z období vzniku Československa.

Krize Sigmy? Řeklo se už milion slov, je čas ukázat to na hřišti

ROZHOVOR / Fotbalové Sigmě to nejde v lize podle představ. Letní pohárové opojení je pryč a v lize je současnost hodně trudná. Tři body po osmi kolech, to je nejhorší start do soutěže v historii.

Zachrání cestu na Sv. Kopeček dálniční most? Lidé debatovali s radními

Už delší dobu způsobuje vrásky Olomoučanům i jejich zastupitelům takzvaná východní tangenta.

Další zdržení pro D1 kolem Přerova: olomoucký úřad dal přípravě "pauzu"

Územní řízení na stavbu dálnice D1 mezi Říkovicemi a Přerovem bylo dočasně přerušeno. 

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

https info

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT