Čtvrteční koncert na nádvoří olomoucké radnice odstartuje v 19.30 hodin. Hudebníci pocházející z různých kontinentů na sebe narazili v podstatě náhodou. Zpěvačka a kytaristka Janet Robin, která spolupracovala například s Meredith Brooks či Melissou Etheridge, v současnosti natáčí v Los Angeles svou čtvrtou sólovou desku. Za producenta si přitom vybrala Davida Bianca, jenž má na svědomí finální mix posledního alba November 2nd. „David mi ve studiu pouštěl nějaké jejich písničky, které zněly opravdu zabijácky. Hned mě napadlo, že bychom spolu mohli něco udělat. Navíc jsem se už dlouho chtěla podívat do Evropy,“ vysvětlila Robin.

Společné prázdninové turné začalo na konci června v pražském klubu Akropolis, před čtrnácti dny se hudebníci s úspěchem představili na mezinárodním festivalu Colours of Ostrava. Skupinu a jejího zvláštního hosta čekají ještě zastávky na přehlídkách v Telči či na Sázavě. A jakou podobu vlastně bude mít olomoucký koncert? „Každý odehrajeme samostatné sety, ale přitom se budeme na pódiu objevovat společně. Doprovázíme Janet ve většině jejích skladeb a ona pak zase hostuje v několika našich písničkách,“ přiblížila Langošová. Na otázku, zda se Robin objeví i na další desce November 2nd, je podle ní ještě brzy. „Do budoucna se další spolupráci určitě nevyhýbáme, ale zatím je vše pouze ve fázi úvah,“ sdělila Langošová.

November 2nd se už na pódiu stihli setkat s řadou známých hudebních jmen. Předskakovali Alanis Morissette, Bryanu Adamsovi nebo frontmanovi Depeche Mode Davidu Gahanovi. Debutové album Midnight Desert vyneslo kapele nominaci na cenu Anděl 2002 za Objev roku. Stylově různorodá kolekce, na níž se rychlé rockové skladby střídají s baladami či folkovými písničkami jen s doprovodem akustické kytary, byla navíc dvakrát oceněna v anketě časopisu Report.

Následovník úspěšného debutu vyšel před dvěma lety pod názvem Little Miss Behavin and the Troublemakers. Písně ovlivnilo koncertování v New Yorku a setkání s producentem Stevem Walshem. „Nejcennější devízou kapely je lehkost a spontaneita,“ říká hudební kritik Jindřich Göth. „Bez znatelných švů dokáže podat rockovou melodii, zaobcovat s blues a přitom si zachovat svou tvář a výraz,“ dodal.