Nová strategie se zaměřuje na zajištění růstu zákazníka prostřednictvím poznatků a inovace, což je odrazem nikdy nekončící bitvy majitelů značek o získání zákazníka v "prvním okamžiku pravdy", tj. když zákazníci dají přednost jedné značce před druhou. Nová strategie s sebou také přinese program nejhlubších poznatků v obalovém průmyslu a vybuduje novou síť Experience Center po celém světě.

O Smurfit Kappa Smurfit Kappa je jedním z předních výrobců papírových obalů na světě. V roce 2013 činily tržby společnosti 7,9 miliard €. Ve 32 zemích světa zaměstnává Smurfit Kappa ve svých cca 350 závodech okolo 41000 lidí.
Inovace, služby a proaktivita vůči zákazníkům pomocí udržitelných zdrojů je naším hlavním cílem. Tento aspekt je zdůrazněn faktem, že jsme integrovaným výrobcem, tzn. že naše závody na výrobu obalů získávají suroviny od našich vlastních papíren. Jsme jedničkou na trzích v Evropě a Americe, vyrábíme papírové obaly a prodáváme výrobky i obaly z vlnité lepenky, vysokogramážní lepenky, hladké lepenky a také „bag-in-boxy" (nápojové obaly). Působíme ve 21 zemích Evropy (ve východní Evropě značně rosteme) a v 11 zemích v Severní, Střední a Jižní Ameriky, kde jsme jediným velkým nadregionálním hráčem. Držíme si klíčovou pozici také v jiných segmentech výrobků/trhu, jako jsou potisknutelná hladká lepenka, natíraný papír a papírové pytle.
Navštivte naši mikrostránku: www.openthefuture.info

*www.smurfitkappa.com

Nová globální kampaň značky nazvaná ´Open the future´ ukazuje odhodlání Smurfit Kappa zajistit růst zákazníků díky proaktivitě, naslouchání a neúnavné snaze být stále vepředu. Tyto aspekty hrají hlavní roli při výběru značky. Opírá se o globální zkušenosti společnosti v oblasti obalů, papíru a udržitelnosti za účelem pomoci řešit problémy reálného světa na základě hlubokých poznatků o spotřebitelích.

Nová strategie značky je výsledkem dvanáctiměsíčního globálního výzkumu prováděného nejlepšími specialisty na výzkum za účelem zjistit, co majitelé značek od obalového průmyslu skutečně očekávají. Tento výzkum zahrnoval zákazníky, dodavatele a investory a také obrovské interní zapojení zaměstnanců Smurfit Kappa v Evropě a Severní i Jižní Americe.

Gary McGann, generální ředitel SKG, řekl:

"Svět se stal pro globální značky náročnějším a rychle se pohybujícím, ale také příležitostí pro ty, kteří přijímají a přináší nové myšlenky, nové technologie a nové trendy. Nijak se nelišíme. Náš přístup k inovacím musí být zakořeněn v hluboké znalosti a musí přesně odrážet přístup značek, které jsou našimi zákazníky."

Nová strategie značky s sebou přinese pestrou škálu vysoce profilových zákaznických služeb a inovačních programů, které tomuto odvětví otevírají nové horizonty. Mezi ně patří spuštění programu pro poznatky o zákaznících, který byl vytvořen speciálně pro odvětví obalů a který zajistí hluboké pochopení spotřebitelských trhů, chování a údaje o trendech, které v tomto odvětví dosud nebyly k vidění.

Smurfit Kappa také buduje novou síť center zákaznických zkušeností (Experience Centre) na svých hlavních trzích. Výkladní skříní bude Experience Centre na letišti Schiphol v Amsterdamu, kde majitelé značek stráví den spoluprací s odborníky ze Smurfit Kappa. Ponoří se spolu do nových poznatků z trhu a budou hodnotit inovace v oblasti obalů, které byly navrženy tak, aby zajistily růst ziskovosti a udržitelný dodavatelský řetězec. Lokální verze Experience Center budou otevřena na dalších velkých trzích po celém světě.

´Open the future´ ožije na nové, dynamické mikrostránce, kde jsou ke shlédnutí filmy, které ukazují, jak zákazníci po celém světě spolupracují se Smurfit Kappa jako partneři za účelem vytvoření inovativních řešení přinášejících obchodní úspěch. Novou mikrostránku naleznete na adrese www.openthefuture.info. Tato mikrostránka bude obsahovat materiály ke stažení a bude během roku pravidelně aktualizována.

Smurfit Kappa je jedna z předních světových firem na výrobu obalů.Gary McGann dodal:

"Zajištění kreativních a progresivních řešení pro ostatní značky bylo vždy součástí naší DNA. Nyní tuto aktivitu pozvedáme na vyšší úroveň s velkým závazkem zlepšit naše poznatky o světě našich zákazníků a díky inovacím jim zajistit růst."

"Naše odvětví se musí dívat za okamžité potřeby obalů našich zákazníků, abychom pochopili, co je podstatou jejich podnikání a podnikání jejich zákazníků, a kde leží budoucí příležitosti. Když tak učiníme, potom můžeme vytvářet důvěryhodná a správná řešení, která budou majitelé značky brát vážně a která otevřou budoucí možnosti růstu. Ti, kteří nebudou využívat nový svět dat, poznatků a opravdové inovace, zůstanou pozadu."