Snídaně s Deníkem se uskutečnila v prostorách olomouckého Červeného kostela. Poslední listopadový čtvrtek se jí zúčastnily desítky obchodních partnerů a čtenářů. Čekalo na ně pestré občerstvení od Hostináře a spousta informací.
Vedení obchodu a redakce Deníku připravilo prezentace o aktuálním dění ve vydavatelství Vltava Labe Media (VLM) a jeho vydávaných titulech a také možnostech inzerce. Tituly VLM představil manažer obchodního týmu Deníku v Olomouckém a Zlínském kraji Ondřej Pícha.
„Pracujeme s unikátním propojením regionálního a celostátního zpravodajství pod značkou Denik.cz, Deník a Deník Extra. Co se týká webu Denik.cz a jeho regionálních verzí, jsou to naše nejčtenější zpravodajské weby. V rámci republiky máme 70 regionálních webů,“ řekl Pícha.
Poukázal na to, že zpravodajské weby Deníků čte více než 3,5 milionu čtenářů měsíčně a každý den se na nich objeví souhrnem přes 700 nových zpráv. To, jak pracují redakce na střední Moravě, přiblížil šéfredaktor Aleš Uher.
Tištěný Deník na špici
Pokud jde o tištěný Deník, ten je na špici mezi ostatními konkurenčními zpravodajskými tituly stejného druhu.
„Deník je dlouhodobě nejčtenějším zpravodajským titulem v České republice,“ řekl Pícha.
Návštěvníci snídaně se dozvěděli také řadu zajímavostí o měsíčníku Deník Extra. Ten je dodáván do více než padesáti procent schránek domácností zdarma.
„Je unikátní nejvyšším vydávaným auditovaným nákladem přes dva miliony výtisků,“ podotkl Pícha.
Přidal i informace o dalších titulech z širokého portfolia VLM, k nimž patří 20 časopisů – například Květy, Glanc, National Geographic či soubor TV magazínů.
Možnosti propagace
O možnosti reklamy v online titulech Deníku, včetně přesného zacílení podle potřeb zadavatelů, hovořil ředitel regionálního obchodu VLM František Olbert.
Vedoucí eventového oddělení Deníku Jana Švecová přítomným představila možnosti, které VLM nabízí při vytváření nejrůznějších akcí přesně na míru podle přání a potřeb klientů.
Došlo také na soutěžní část. Zúčastnění odpovídali na zajímavosti týkající se fungování vydavatelství Vltava Labe Media, které se během prezentací dozvěděli.
Nakonec si zúčastnění prohlédli Červený kostel, který se z někdejšího depozitáře knihovny po rekonstrukci proměnil v kulturně-společenské centrum.