„Ještě složitější je to potom pro nově vznikající podniky, ať už jde o hipsterské kavárny a další, které spolu s početnou studentskou základnou pomáhají udržovat chod centra města s dobou,“ míní.
Obchodníkům by tam mohla pomoci platforma sdíleného marketingu.
Funguje úspěšně v mnoha odvětvích, protože jde o jednoduché, ale zároveň efektivní řešení. Čím více lidí se na takovém projektu podílí, tím je úspěšnější. Obchodníci a poskytovatelé služeb tak budou sdílet náklady na efektivní propagaci na společné platformě podobným způsobem, jako se propagují obchodní centra.
Tato metoda zpřístupní všechny důležité informace zákazníkům i turistům na jednom místě, a kromě novinek z centra budou moci využít i různé akce na produkty a služby, které obchodníci poskytují. Každý obchodník se navíc může sám rozhodnout, do jaké míry se podle vlastních možností může na sdíleném marketingu podílet.
„Mnoho podnikatelů se tak rozhodne otázku propagace úplně přeskočit,“ říká expert a ambasador whisky Zdeněk Kortiš, který v Olomouci vede svůj vyhlášený bar a který patří mezi prvními, kteří se do projektu zapojili. (poh)