Společnost tak reaguje na poptávku Olomoučanů, kterým prý podobná aktivita chybí.

„Naše firma se specializuje především na výrobu firemních časopisů a PR poradenství, ale když jsme jako vedlejší produkt nabídli kurzy pro začínající fotografy a kameramany, lidé si řekli i o kurzy vaření. Hlavně proto, že úzce spolupracujeme s olomouckým NH hotelem, kde všechny kurzy pořádáme,“ přiblížila původ vzniku kulinářských lekcí Kateřina Fišarová z Algraf Media.

V prvních kurzech si gurmáni vlastnoručně a za asistence šéfkuchaře připraví jídlo, které si také sami zkonzumují.

„Napoprvé účastníci vytvoří hráškový krém s křepelčím vejcem, jarní salát z uzených kachních prsou s krvavým pomerančem, hlavním chodem bude mořský vlk na houbovém rizotu s pančetou a nakonec přidáme letní tiramisu s cointree sirupem,“ upřesnil náplň prvního čtyřhodinového kurzu Petr Zuček.

Najednou se u plotýnek NH hotelu nepotká více než osm lidí, aby se šéfkuchař mohl každému z účastníků plně věnovat.

Zájemci, kteří za lekce zaplatí přes čtyři tisíce korun, se podle pořadatelů zúčastní nejen „výroby pokrmů“, ale hlavně unikátní společenské události. (alm)