Hodnocení provádějí samotní zákazníci a kvalitu nabízených služeb posuzují na serverech jako je booking.com, tripAdvisor, google a další.

Pro ředitele olomouckého NH hotelu je ocenění dalším důkazem, že se jeho tým stará o návštěvníky tak, že jsou spokojeni a rádi se vracejí. „Všichni zaměstnanci mají na novém ocenění svůj podíl a patří jim za to velký dík.

Hlavně proto, že po předloňském úspěchu byla laťka nastavená poměrně vysoko. I tak se ji ovšem podařilo znovu posunout a obhájit prvenství. Průměrná známka ze všech hodnocení na všech serverech byla 9,4. Recenzí přitom zákazníci publikovali přes jedenáct stovek.

Na každou z nich jsem jim osobně odpověděl a kromě poděkování řeším i občasné připomínky. Chci, abychom naše služby stále zlepšovali,“ říká Tomáš Rousek.

Hotelový šéfkuchař Miroslav Fojtík, ředitel hotelu Tomáš Rousek (uprostřed) a britský šéfkuchař Chris Naylor (vpravo)
Britský michelinský šéfkuchař čaroval v Olomouci

Při hodnocení si cestovatelé všímají kritérií jako jsou čistota, servis, lokalita, zařízení pokoje, snídaně, kvalita spaní, kvalita ubytovací procedury (komunikace s recepcí).

Jak vypadá taková recenze?

Například návštěvnice Ilona na serveru booking.com napsala: „Při dřívějším příjezdu možnost ubytování, perfektní hotel blízko centra, úžasná atmosféra, všude čistota, personál velmi vstřícný, snídaně luxusní s nadstandardním výběrem, naprostá spokojenost.“

Na serveru tripAdvisor.cz hodnotila žena, která se podepsala jako Irena: „Absolutní nadšení. Tento hotel doporučuji jak z hlediska kongresových služeb, tak i jako hotel pro cestovatele. Celkové služby, zapojení veškerého personálu, kvalita kuchyně, ubytování, ochota všech, opravdu velmi příjemné zde být. Ze všech zaměstnanců byla cítit dobrá nálada, byli usměvaví, nic nebyl problém, dokázali poradit jak při organizaci pracovní akce, tak i třeba s výběrem menu. Skvěle se orientovali v doporučení o složení jídel. A viděla jsem, jak skvěle se postarali o rodiny s dětmi. Celkově je hotel opravdu velmi kvalitní po všech stránkách. Jsem nadšená, že jsem svou konferenci organizovala právě zde.“

Olomoucký NH Collection Congress hotel letos oslaví desetileté výročí.

Hned po jeho vzniku v roce 2010 se vedení hotelu zasloužilo o zařazení do kategorie nadstandardní. V olomouckém NH hotelu se konají konference silných nadnárodních firem, významné kulturní události s vysokou úrovní, gastronomické akce, noblesní plesy.

Radek Jadrníček (pivovar Jadrníček), Pavel Jelínek (zastupitel Olomouckého kraje),
Pivo Jadrníček lidem chutná, bodovalo v krajské soutěži