Kromě toho byl hotel oceněn také za nábor nových členů do programu Choice Hotel Priviledges, který se svými více než čtyřiadvaceti miliony členy po celém světě patří k nejrychleji rostoucím věrnostním programům v cestovním ruchu.

„Mám velkou radost, že se nám znovu, dvakrát po sobě, a to za pouhé tři roky fungování hotelu, podařilo potvrdit kvalitu našich služeb," uvedl ředitel Clarion Congress Hotelu Olomouc Robin Hanák.

Plaketu a diplom z rukou Georga Schlegela, generálního ředitele Choice Hotels pro střední a východní Evropu, převzala ředitelka obchodu a marketingu Patricie Rosenbergová ze společnosti CPI Hotels, která je franšízovým zástupcem hotelů Cla-rion v České republice a na Slovensku. Hodnoticími kritérii soutěže byly zejména kvalita služeb, zajímavost hotelového designu, dodržování standardů a recenze.

„Hotelové služby a zážitek, který si od nás host odnáší, jsou zásluhou celého našeho týmu, který se neustále snaží plnit přání a požadavky klientů a udržet úroveň služeb na špičkové úrovni. Za to jim patří velké poděkování, stejně jako všem našim klientům, kteří náš hotel pro ubytování, stravování či pořádání konferenčních akcí využívají a rádi se k nám vrací," dodal Robin Hanák.

Letošní ročník výroční franšízové konference s podtitulem Monumentum, kterého se zúčastnilo více než 200 hostů, se zaměřil na vyjádření síly a rychlosti trendů v cestovním ruchu. Slavnostního večera se kromě franšízantů ze střední Evropy zúčastnil také zástupce americké divize Choice Hotels, Mark Pearce, Senior Vice President, International Division.