Přineslo vám cvičení změny v životě? Co vás přimělo k tomu se přihlásit?
Změny určitě, neřeže mne opasek. To byl taky ten důvod, proč jsem se přihlásil. Shodil jsem pět kilo a manželka mne podporuje. Takže cvičení nese ovoce.

A co vám chybí nejvíc?
Pořádně se nacpat. (smích) Chlapi přece jí do té doby, co mají plný žaludek. Ale zase jsem objevil úplně jiné věci. Manželka, když mi připravuje jídlo, tak plátek na slabo a na to list salátu. Venku bych s tím vypadal asi jako kretén, ale mně to opravdu chutná a najím se.

A už jste zhřešil?
To snad ani nejde nezhřešit. Byli jsme s klukama na kolech a to pivo jsme si pak dát museli. (smích) Ale to byl asi jediný prohřešek. Že bych se někde přecpával, to určitě ne.

A po zdravotní stránce, cítíte změny?
I když jsem i dříve sportoval, tak jsem, jak se říká, funěl do schodů. Teď se ale ve cvičení hodně přidalo, omezilo se jídlo. Jde o řízený proces, kterému se musíte podvolit. To mi ale nevadí a cítím se dobře.

Vraťme se k tomu, že jste shodil pět kilo. To je úspěch?
Určitě. Cvičíme vlastně něco kolem čtyř týdnů. A jak jsme se nechali poučit minule, tak těch pět kilo není voda, ale tuková složka se opravdu mění ve svalovou.

Postavu máte ale i tak spíše sportovní.
Snažím se cvičit. Každé ráno se protahuji. Jednou týdně chodím plavat. Ale když říkám plavat, tak opravdu kondičně plavat. Lidi, kteří se ve vodě spíše vznášejí jako plankton, ty odhrnuji. A také chodím dvakrát týdně na badminton. Když ho hrajete pořádně, je to náročné.

Jak tedy vypadá váš den.
Vstávám o půl páté ráno. Poté hodinu medituji, protáhnu se, hygiena a podobně. V šest hodin už jsem v práci. Jídlo mám v pravidelném rytmu. Svačiny, oběd a večeře. Chodím spát o půlnoci, takže si někdy dopřeju jídlo i v devět, ale počítám si kilojouly a nepřekračuji povolené množství.

Jak se naší desítce daří hubnutí?
Co vše museli změnit a jak se s tím vypořádali?
Komu se v tvarování postavy daří nejlépe, kdo naopak dělá nejmenší pokroky?
ČTĚTE VŽDY VE ČTVRTEK V TIŠTĚNÉM VYDÁNÍ OLOMOUCKÉHO DENÍKU