VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kavárna se dostala i do bedekrů

OLOMOUC - V Olomouci snad není člověk, který by neznal kavárnu v historickém centru Olomouce, jejímž majitelem je František Pavlík. Kavárna však není jediným podnikem, který vlastní.

8.9.2007
SDÍLEJ:

František PavlíkFoto: DENÍK/Ivo Vysoudil

Kromě ní má ještě několik dalších restauračních a ubytovacích zařízení v Olomouci. „Kavárna se stavěla v roce 1992 a otevřena byla v říjnu roku 1993. Do té doby byla v této budově Fotografie. Poté jsme ale vyhráli výběrové řízení na pronájem budovy od města,“ popisuje Pavlík dobu, kdy se svým podnikáním začínal. „Začátky byly poměrně finančně náročné. Pokud si dobře vzpomínám, zřízení kavárny včetně interiérů nás stálo přes čtyři miliony korun. Velký důraz jsme přitom ladli právě na podobu interiéru, protože jsme chtěli, aby kavárna odpovídala historickému koloritu centra Olomouce.“

Prosadit se hned v počátcích nebylo podle podnikatele příliš těžké. „Vzhledem k tomu, že tu poblíž fungovala pouze jedna kavárna, klientelu jsme získali okamžitě,“ vysvětluje Pavlík. A lidé zůstávají jeho podniku věrni stále, a to už dlouhých 14 let. Za ta léta se kavárna dostala i do zahraničních bedekrů a často se také stává, že do ní dorazí celá objednaná skupina turistů, aby si tu pochutnali na kávě nebo tradičních zákuscích. „Ty si také sami vyrábíme, nenakupujeme je a prodáváme je jen ve vlastní firmě,“ dodává podnikatel.

Tak jako v každém podnikání i v případě kavárny byla období, kdy vše nešlo úplně hladce. „Bylo to třeba v době, kdy se rekonstruovalo náměstí, to k nám chodilo opravdu méně lidí. Někdy za to mohl ale třeba špatný výběr personálu,“ vysvětluje Pavlík. Žádný z problémů ale nebyl takový, aby nešel překonat, a podnikatel podle svých slov nikdy neuvažoval, že by živnost opustil. Jeden sen ale ještě má. „Rád bych se dočkal toho, aby v případě hezkého počasí byla kdykoliv během roku možnost postavit pár stolečků na chodník před kavárnu, aniž bychom měsíc předtím museli žádat magistrát. V tom se stále ještě lišíme od ostatních evropských zemí,“ dodává.

Majitel kavárny má jistotu, že podnik jednou zůstane v rodině. Jeho syn se už dnes plně stará o celý chod podniku a jednou by ji měl po otci převzít do svých rukou.

8.9.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

Výroba - Výroba Montér 17 000 Kč Montéři, mechanici a opraváři elektrických zařízení Elektrikáři - Olomouc (1711004). Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Nepřetržitý provoz, úvazek: . Mzda min. 17000 kč. Volných pracovních míst: 2. Poznámka: Elektrikář (1711004), Jste vhodným uchazečem, pokud:, - máte SOU, SŠ – v oboru provozní elektrikář – elektronik, - máte vyhlášku č. 50/1978 Sb (min. §6), - máte znalost PLC – výhodou, - ovládáte programování STEP 7/Tia – výhodou, - vyznáte se v technické dokumentaci, výkresech a schématech, - jste samostatný, spolehlivý, flexibilní, komunikativní, manuálně zručný, - jste ochotný pracovat v noci a ve výškách, , Budete se věnovat:, - elektroinstalačním pracím, - elektroúdržbě budov, - opravě a údržbě elektrických a elektronických zařízení NN, - údržbě technologického parku, Proč by se Vám mohla tato pracovní nabídka líbit?, - čeká na Vás příjemné a moderní pracovní prostředí, - nabízíme možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje, , Pracoviště: Olomoucko, Mzda: dle zkušeností a praxe, Nástup: dle domluvy, , Pokud vás uvedené informace oslovily, splňujete požadavky nebo máte k nabízené pozici jakékoliv dotazy, kontaktujte nás na tel. 773 447 447 anebo e-mailem na prace@gasl.cz.. Pracoviště: Gasl cz s.r.o.., Pavelčákova, č.p. 437, 779 00 Olomouc 9. Informace: Kontakt, +420 773 447 447. Administrativa - Administrativa Ostatní odborní pracovníci v 18 810 Kč Odborní pracovníci organizace a řízení Referent pro environmentální výchovu oddělení krajského vzdělávání na odboru školství a mládeže. Požadované vzdělání: vyšší odborné. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 18810 kč, mzda max. 28320 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Pracoviště: Jeremenkova č.p. 1191/40a, Olomouc. Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve., Charakteristika vykonávané práce: zajišťování souhrnných prací při realizaci státní a krajské politiky na úseku environmentálního vzdělávání a výchovy, poskytování metodické pomoci v oblasti environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty obcím, školám, školským zařízením a dalším organizacím, vykonávání činností souvisejících s podáváním a vyhodnocováním žádostí o podpory a dotace., Požadavky:, - dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ; obor vzdělání: pedagogika výhodou, - znalosti oboru: základní školská legislativa, správní řád, zákon o obcích, zákon o krajích, - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností ve školství výhodou, - praxe ve veřejné správě výhodou, - praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou, - jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou, - další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office 2010), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet, Předpoklady: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk; bezúhonnost., Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis. , Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na pozici referent pro environmentální výchovu oddělení krajského vzdělávání na Odboru školství a mládeže Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje, Odbor kancelář ředitele, Oddělení řízení lidských zdrojů, Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 5. 9. 2018 do 12:00 hodin. Kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA, telefon: 585 508 856, email: m.gajdusek@kr-olomoucky.cz., V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt)., K přihlášce připojte: , - Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem)., - Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením., - Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání., Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo., Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.kr-olomoucky.cz - volná pracovní místa na KÚOK - přihláška do výběrového řízení - formulář. Dokument lze otevřít a stahovat pouze přes internet., O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrov. Pracoviště: Krajský úřad olomouckého kraje, Jeremenkova, č.p. 1191, 779 00 Olomouc 9. Informace: Miroslav Gajdůšek, +420 585 508 856. Administrativa - Administrativa Úředník ve skladu 16 000 Kč Úředníci ve skladech Zástupce vedoucího skladu. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 16000 kč, mzda max. 18000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Pracoviště: Technologická č.p. 861/18, Olomouc. Vyhrazeno pro OZP. Nástup možný ihned. , Požadavky: velmi dobrá znalost práce na PC, ŘP sk. B, praxe ve skladu vítána, zkušenosti s vedením lidí výhodou. Zkrácený úvazek: 6 - 7 hod./den. Pracovní doba od 7:00 hod., Náplň práce: zastupování vedoucího skladu, kontrolní činnost, administrativa., Nabízíme: 24 dní dovolené, stravenky, práce na jednu směnu., První kontakt je možný POUZE telefonicky nebo mailem.. Pracoviště: Globaltek group, s.r.o., Technologická, č.p. 861, 779 00 Olomouc 9. Informace: Stanislav Škoda, +420 602 708 113. Administrativa - Administrativa Ostatní odborní pracovníci v 17 360 Kč Odborní pracovníci organizace a řízení Referent pro Národní registr poskytovatelů zdravotních služeb. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 17360 kč, mzda max. 26110 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Pracoviště: Jeremenkova č.p. 1191/40a, Olomouc. Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve., Charakteristika vykonávané práce: zaznamenávání udělení oprávnění k poskytování zdravotních služeb, nebo změny, pozastavení, odejmutí nebo zániku oprávnění do Národního registru poskytovatelů zdravotních služeb, provádění kontroly nad dodržováním povinností vyplývajících z právních předpisů ve zdravotnictví (personálního zabezpečení a technického a věcného vybavení zdravotnických zařízení), příprava a administrování dotačních programů v oblasti zdravotnictví., Požadavky:, - dosažené vzdělání: SŠ s maturitní zkouškou, VOŠ, VŠ; obor vzdělání: veřejná správa výhodou, - znalosti oboru: zákon o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, správní řád, zákon o krajích, - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností ve zdravotnictví výhodou, - praxe ve veřejné správě výhodou, - praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou, - jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou, - další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office 2010), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet, Předpoklady: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk; bezúhonnost., Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis. , Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na pozici referent pro Národní registr poskytovatelů zdravotních služeb oddělení správních činností ve zdravotnictví na Odboru zdravotnictví Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje, Odbor kancelář ředitele, Oddělení řízení lidských zdrojů, Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 7. 9. 2018 do 12:00 hodin. Kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Mgr. Pavel Hanák, telefon: 585 508 227, email: p.hanak@kr-olomoucky.cz., V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt)., K přihlášce připojte: , - Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem)., - Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením., - Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání., Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo., Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.kr-olomoucky.cz - volná pracovní místa na KÚOK - přihláška do výběrového řízen. Pracoviště: Krajský úřad olomouckého kraje, Jeremenkova, č.p. 1191, 779 00 Olomouc 9. Informace: Pavel Hanák, +420 585 508 227.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Srpen 1968. Sovětští vojáci před poštou na Horním náměstí v Olomouci
5 12

Olomouc v srpnu 1968. Podívejte se na místa tehdy a teď

Po neznámém řidiči vozu bílé barvy, který 14. srpna vytlačil na dálnici D1 mezi Ostravou a Olomoucí Opel Vivaro, pátrají policisté Dálničního oddělení Kocourovec.
5

Řidička měla na D1 vytlačit opel do svodidel. Neviděli jste to?

Sigma dostala od Baníku výprask, doma stále nebodovala

Potřetí za sebou prohráli olomoučtí fotbalisté ligový zápas na svém stadionu.

O pivu, vodě i Jeseníkách. Ředitel Holby ON-LINE. Ptejte se

„Pivo vaříme z podzemní vody z horských pramenů,“ říká ředitel pivovaru Holba Vladimír Zíka.

Létofest v Olomouci přilákal tisíce lidí, zahráli i Kabáti. Najdete se?

/VIDEO, VELKÁ FOTOGALERIE/ Hvězdy české i slovenské hudební scény se v pátek i sobotu ukázaly v Olomouci. Druhý ročník Létofestu se letos konal naproti nákupní galerie Šantovka a přilákal na tisíce návštěvníků.

Fans Baníku prolétli ulicemi Olomouce, zdržel je požár

Tradičně početný zástup ostravských fanoušků dorazil v pondělí odpoledne do Olomouce.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

https info

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT