Změnila vás nějakým způsobem účast v Hubnutí? Jaká jste byla předtím a jaká jste teď?
No, jestli se tím myslí posledních šest let, kdy jsem byla pořád těhotná nebo kojící s postavou hrocha, tak ano. Teď o sebe konečně pomalu začínám dbát a začínám se i dívat do zrcadla. Ráda bych na třicetiny byla fit a spokojená sama se sebou. Jsem ráda, že k tomuto přání směřuju a bude to pro mne ten nejkrásnější dárek. Ještě jsem si slíbila, že na narozeniny už nebudu kojit, ale ony se blíží nějak rychle. Bez Hubnutí bych to bohužel určitě nestihla, to už teď vím jistě.

Změnila jste i nějakým způsobem svůj denní program? Je váš den veselejší?
Největší změna je už u snídaně, kdy opravdu snídám do půl hodiny od momentu kdy vstanu z postele, a to předepsanou porci naráz. Dřív jsem snídala až jako poslední, když jsem měla hotovo vše kolem dětí, a co bylo potřeba rychle po ránu, takže většinou kolem deváté hodiny, i když jsem vstávala kolem páté šesté. Veselé dny ty, mám s dětmi pořád.

Stává se, že zhřešíte oproti nastavenému jídelníčku nebo že místo cesty do posilovny lenošíte na gauči?
Jídelníček mi nedovoluje sladkosti a ty jsem jedla denně, takže aspoň kousek hořké čokolády mám v jídelníčku na svačinu. Taky bílé pečivo jsem musela nahradit, ale zjistila jsem, že to tmavé je stejně dobré. Na spoustu zeleniny a ovoce si moje tělo zvyklo rychle. Jinak i když přes týden jídelníček držím, tak víkendy jsou horší. Když jsme u babiček nebo na návštěvě, tak to fakt neřeším. A cvičení? Ráda bych chodila i víc, ale bohužel to teď tak nejde, protože od září nemám moc hlídáni pro děti, a když není hlídání, nemůžu jít cvičit. Do fáze domácího cvičení jsem se ještě nedostala, i když to je můj cíl.

Cvičila jste i před začátkem soutěže? Které aktivity vám teď nejvíc sednou?
Začala jsem chvilku před kurzem chodit na zumbu a aerobik, ale opravdu jen málo, takže odpověď zní: Necvičila. Díky kurzu si teď nejvíc užívám TRX a pak se mi zalíbil funkční trénink, i když ten zatím nezvládám tak, jak bych chtěla. Jinak moc se mi líbí, že v pátky zkoušíme různá cvičení, kde každý najde to, co mu vyhovuje, a v tom pak může pokračovat.

Máte nějakou vytouženou hranici, které chtěla dosáhnout?
To víte, že mám, ale neprozradím. Nechte se překvapit, jednou jí určitě dosáhnu. Ale na ty třicetiny bych ráda měla sedmdesát kilogramů.

Jak se naší desítce daří hubnutí?
Co vše museli změnit a jak se s tím vypořádali?
Komu se v tvarování postavy daří nejlépe, kdo naopak dělá nejmenší pokroky?
ČTĚTE VŽDY VE ČTVRTEK V TIŠTĚNÉM VYDÁNÍ OLOMOUCKÉHO DENÍKU