Společnost Blizzard si po posledních skandálech završených jejich odkupem americkým gigantem Microsoft skutečně potřebuje napravit reputaci a nalákat nové hráče. To ovšem trochu kazí fakt, že přestože Blizzard přichází s mnoha novými projekty, nechce se zavazovat jejich přesným datumem vydání. Stejně tomu tak je u nových datadisků World of Warcraft. U Dragonflightu si momentálně můžete zažádat o zkušební betaverzi, každopádně kdy kompletní rozšíření zhlédne světlo světa zatím není zcela jasné. Wrath of the Lich King by měl vyjít tento rok, ale ani u něj se nám přesnějších informací o vydání nedostává.

Lara Severová a Damián Tomiška, studenti čtvrtého ročníku Obchodní akademie v Chrudimi.
Studenti ulehčují život starším: Vymysleli hlasového asistenta pro smartphony

Dragonflight nás zavede svým příběhem o 10 tisíc let zpět

Vývojáři se tentokrát rozhodli trochu zahrát na nostalgickou notu a rozšířit „lore“ o pradávné události ze světa Warcraftu. Po 10.000 letech se totiž opět zjevily Dračí ostrovy, které byly pro obyvatele Azerothu čímsi jako je pro nás bájná Atlantida. Právě zde se nachází kolébka všech draků, kteří od datadisku Cataclysm jsou součástí tohoto světa a o kterých se toho zatím příliš mnoho nevědělo. Ti se s novou silou probouzejí a s nimi nové dobrodružství a také výzvy. „Draci, tak jak je známe dnes, byli v dřívějších časech naprosto odlišní.

Zdroj: Youtube

Byli mnohem primitivnější, mnohem krvelačnější … rozhodně to není tak, že by celý ostrov mírumilovně očekával příchod draků. Zároveň se s nimi také probouzejí staří nepřátelé,“ řekl na youtubovém kanále World of Warcraft jeden z hlavních scénáristů Steve Danuser. Jistě tak dojde k doplnění příběhu kolem Nefariana a scénáristi slibují také návrat starých postav. Zároveň se také objeví nová rasa nazvaná Dracthyr Evoker, která tentokrát bude poprvé v historii hry neoddělitelná se stejnojmenným povoláním. Na začátku hry si pak půjde zvolit, zda budete chtít hrát za Alianci nebo Hordu. Novým cestovním prvkem pak bude ovládnutí létajícího „mounta“ draka.

To sice není zas taková novinka, každopádně v tomto případě půjde moci trénovat a zlepšovat techniku letu. Krom tedy do té doby klasického přesunu z místa na místo půjde nyní také dělat různé manévry a pohyb po mapě se tak stane více interaktivním. Změní se také talentový strom, který umožní více možností a kombinací, maximální úroveň se zvedne z 60 na 70 a změnou projde také „craftovací systém“ a systém povolání.