V sobotním závodě, který se započítával do mistrovství republiky skončil Kašpárek pátý a současně vyhrál skupinu E1. O den později šternberský vrchař ještě zrychlil, což však stačilo na šestou příčku a druhé místo ve skupině.

Nedělní závod byl součástí evropského šampionátu FIA Hill climb cupu a před českého reprezentanta se dostal Němec Plasa s BMW. „Jsme rádi, že jsme dosáhli tak dobrého výsledku. Ve všech jízdách jsem jel přitom ještě na jistotu,“ přiznal Kašpárek.

V letošním roce se totiž především sžívá s novým vozem. V Dobšiné se ukázalo, že je na správné cestě. „Nejezdím bezhlavě. Nerad bych zopakoval havárii ze Slovinska. Pořád hleáme hranici auta, každou jízdu vyhodnocujeme. Věřím, že se přiblížíme Němci Plasovi,“ doufá Kašpárek.

Janík na domácích závodech využívá namísto mitsubishi BMW, které ale na Slovensku znovu zlobilo. Pňovický vrchař tak v sobotu dosáhl na páté místo ve skupině E1. Ani do nedělního závodu se mechanikům závadu na motoru nepodařilo odstranit a výsledkem nakonec bylo až šesté místo skupiny E1.

Janíkova stáj přesto na Slovensku slavila úspěch. Ve skupině A získal Jan Kobrle druhé místo a David Grézl skončil třetí. Pro oba se tak jedná o doposud nejlepší umístění v mezinárodním mistrovství České republiky, kterého zatím dosáhli.

Výsledky závodů automobilů do vrchu v Dobšiné:

sobota: mezinárodní mistrovství republiky:
1. Krajči (Svk, Lola B02/50) 5:07,531 min., 2. Nevěřil 5:10,743 (Lola), 3. Svoboda 5:21,838 (Dallara STV), 4. Kostruh 5:36,994 (Norma M20), 5. Kašpárek 5:49,029 (Audi TT-R DTM), … 11. Janík 6:09,677 (BMW 320 JSP).

Neděle: mezinárodní mistrovství republiky FIA Hill climb cup:
1. Nevěřil 5:08,023, 2. Svoboda 5:17,336, 3. Krámský 5:20,576, 4. Kostruh 5:30,982, 5. Plasa 5:32,503 (Něm, BMW 320 V8), 6. Kašpárek 5:45,795, … 14. Janík 6:11,022.