Při premiérové sezoně s formulí jste na Slovensku dosáhl svého nejlepšího výsledku. V hodnocení bude tedy převládat spokojenost?

Jsem rád za tento výsledek. Po závodech v Itálii, kde jsem byl ve druhé desítce, už byla potřeba, abych podobně zajel. Po první jízdě tomu však nic nenasvědčovalo. Nezvolili jsme totiž dobré pneumatiky. V neděli se o patnáct stupňů ochladilo a my jsme měli jen tvrdé pneumatiky. Po první jízdě jsme byli třináctí a nic nenasvědčovalo zlepšení. Ve druhé jízdě ale začalo pršet a nám se daří nastavení na vodě. Dosáhli jsme třetího nebo čtvrtého času a posunuli se na páté místo.

Takže déšť vám výrazně pomohl k nejlepšímu výsledku v sezoně?

Pomohl, nepomohl. Každý měl stejné podmínky. Každopádně na vodě se nám jede líp.

Jak to bylo na Slovensku s konkurencí? Přece jenom v Itálii startovalo mnohem více vozů.

V Itálii to tak vždycky bývá. Startovalo tam 42 formulí, zatímco na Slovensku dvacet, což je ale v porovnání s jinými třídami nabitá startovní listina. Pokud závodíme s dvaceti, třiceti nebo čtyřiceti formulemi a prosadíme se do desítky, tak to není špatné. V předchozích letech na Slovensku startovalo pět nebo sedm formulí. Mezi nováčky jsme nejlepší.

Nejlepšího výsledku jste dosáhl na pezinské Babe, která vám přitom v předchozích sezonách neseděla.

A pořád nepatří mezi oblíbené. (smích) Nikdy se nám tady nedařilo. Nevím proč. Vždycky jsem se tady trápil. Ve formuli je to ale něco jiného. Už v trénincích se dařilo a hodně jsme si slibovali od první jízdy. Po prvních dvou zatáčkách jsem ale věděl, že to nebude nic moc.

V této sezoně poprvé startujete s formulí. Už jste se s novou technikou dostatečně sžil?

Nevím, jestli jsem si zvykl. Už ale získávám větší jistotu na rychlých tratích. V technických pasážích nemám problém, musím si zvyknout na rychlejší. V tom mi hodně pomohl italský závod, kde se dosahovalo vysokých rychlostí.

V loňské sezoně jste získal titul mezi cestovními vozy, teď jste s formulí rád za umístění v desítce. Jak si zvykáte na tuto novou roli?

Člověk byl zvyklý vyhrávat. Ale nechci nic uspěchat. Trénujeme i při závodě. Je jasné, že první rok budeme proděleční.

Evropský šampionát se přehoupl do druhé poloviny. Co si slibujete od závěru sezony?

Konečně je po dlouhé době čtrnáct dnů volna. Chtěli bychom odjet všechny závody a posbírat data a zkušenosti. Umístění do první desítky v celkovém pořadí je trochu vzdálené, ale kdyby se to podařilo, byli bychom spokojeni.