Dánská trať byla těžká, což se projevilo na četných haváriích. „Povrch byl hodně rozbitý s vyjetými kolejemi. Když před námi někdo zapadl, nedalo se tomu vyhnout,“ posteskl si řidič Václav Rozehnal.

Od samého počátku se troubelická posádka zdržovala při hromadných kolizích. „Už v sobotní kvalifikaci jsem se připletli do tří. Do závodu jsme tak postupovali z oprav a startovali jsme až z druhé řady,“ postěžoval si Rozehnal.

Úřadujícím českým mistrům se sice povedl první start, ale již v polovině úvodního kola uvízli v kolizi pěti stojů. „Pak jsme se posunuli na deváté místo, ale v závěru jsme vrazili do Happicha. Byli jsme rádi, že jsme dojeli aspoň třináctí,“ oddechl si Rozehnal.

Ve druhé jízdě Rozehnalovi znovu havarovali a spadli až na samý chvost startovního pole. „Na dánské trati se navíc špatně předjíždělo. Dávali jsme hlavně pozor, abychom do někoho nevrazili. Závody byly šílené pro všechny,“ okomentoval Rozehnal dvanácté místo ve druhé jízdě.

I přesto, že se čeští reprezentanti tentokát neprosadili do desítky, v průběžném pořadí mistrovství světa se posunuli na páté místo. „Němec Happich totiž druhou jízdu kvůli technickézávadě nedokončil,“ vysvětlil řidič troubelické posádky.

Do konce šampionátu ještě zbývají čtyři závody, ale Rozehnalovi na další posun v klasifikaci moc nemyslí. „První čtyřka má velký odstup přes šedesát bodů. Teoretická šance na posun sice existuje, ale je hodně malá. Budeme se hlavně soustředit na udržení pátého místa,“ dodal Rozehnal.

Troubelický tým nyní čekají dva závody v Pobaltí. Nejprve o tomto víkendu v lotyšském Kegumsu a poté v estonském Kivioli. „Doufáme, že v Kegumsu se nám bude dařit víc než v Dánsku. V Estonsku jsme zatím nikdy nestartovali, ale má se jet na písku,“ uvedl Rozehnal.