„Byl to pro nás jeden z vrcholů sezony. Závody v Kramolíně nám vyšly tak na osmdesát procent," hodnotil vystoupení na jihu Čech řidič Václav Rozehnal.

Výsledek v první jízdě navíc ovlivnily technické problémy.

„Ve druhém kole nám přestala vypínat spojka. Před zatáčkami jsem musel dřív brzdit, aby se nám nezastavil motor," popsal Rozehnal vzniklé potíže.

Mechanici měli napilno, ale před druhou jízdou stihli vše dát do pořádku. „Pak už to bylo bez problémů. Odstartovali jsme kolem desátého místa 
a bojovali jsme až do konce. Trať v Kramolíně byla velmi dobře připravená a rozdíly mezi posádkami nebyly nijak velké," řekl Rozehnal.

Bratrská dvojice na jihu Čech startovala po předchozím náročném závodě v Lotyšsku, v němž dostaly pořádně zabrat poraněné nohy.

„Brácha má od loňska problémy s kotníkem, který už nebude ideální nikdy. Tentokrát ale byla trať celkem bezproblémová. Já jsem měl výron a léčba zabere delší dobu," referoval o zdravotních potížích Václav Rozehnal.

Světový šampionát se 
v Kramolíně dostal do své poloviny a Rozehnalovi se v průběžném pořadí drží na desátém místě.

„Sezona neprobíhá podle představ, ale úplně špatné to taky není. Měli jsme dva pády, přičemž jednou jsme jízdu nedokončili," poznamenal Rozehnal.

Čeští reprezentanti se obvykle umisťují kolem desáté příčky. Mohli by se v druhé polovině sezony Rozehnalovi posunout blíž ke stupňům vítězů? „První tři, čtyři posádky mají určitý odstup, dál už je to vyrovnané. Je to těžké prosadit se na bednu. To by musel mít někdo z favoritů smůlu," přiznal Rozehnal.

Troubelická posádka se drží na desátém místě průběžného pořadí. „Reálně se můžeme posunout na sedmé, osmé místo. Nejhorší trať 
v Lotyšsku už máme za sebou. Ze zbývajících závodů se nám líbí v Estonsku nebo Francii," dodal Rozehnal.