Janiš v kvalifikaci skončil sedmý, nakonec ale startoval až z dvanáctého místa. Komisaři jej totiž potrestali za příliš rychlou jízdu při volném tréninku v sektoru, kde byly vyvěšeny žluté vlajky. „Moc mě mrzí, že jsem musel opustit tak nadějnou pozici,“ litoval Janiš.

Po startu navíc ztratil další místa. „Rozjezd závodu se mi nepovedl, takže po prvním kole jsem byl sedmnáctý. Připadal jsem si jako ztracený. Jezdil jsem na konci skupiny šesti jezdců, ale dostat se dopředu v podstatě nešlo,“ posteskl si Janiš.

Druhou jízdu výrazně ovlivnilo počasí. Krátce po startu se rozpršelo, následovalo několik havárií a jury závod přerušila. Po opakovaném startu zbývalo k vypršení časového limitu jen osm minut. Dohromady tak odjelo pestré pole pouhých jedenáct z plánovaných sedmadvaceti kol. Erik Janiš z týmu Mücke Motorsport byl klasifikován jako třináctý.

„To byla spíš hrůza než automobilový sport. Po startu jsem se dostal o několik pozic dopředu. Když začalo pršet a jury kvůli tomu zastavila závod,“ byl jsem jedenáctý,“ řekl Janiš.

Navíc upozornil na zvláštní metr komisařů. „Beru, že jsem byl potrestán za rychlou jízdu pod žlutými vlajkami ve volném tréninku.. Ve druhém závodě si ale spousta jezdců zkracovala trať v první šikaně a nikdo to neřešil. To mi přijde vážně zvláštní,“ divil se Janiš.