Kašpárek dokázal ve své třídě zvítězit už v sobotním prvním závodě, kdy po krásném souboji udolal Dana Michla. V obou jízdách jen nepatrně zaostal za traťovým rekordem.

Václav Janík si v dopoledních trénincích vyjel třetí příčku nejpočetnější skupiny E1 a v odpoledních závodních jízdách pak tuto pozici jen potvrdil.

O den později se znovu rozpoutal boj mezi Kašpárkem a Michlem. Hned po první tréninkové jízdě se musel měnit držitel traťového rekordu. O první překonání rekordu se postaral Dan Michl, který do prvního tréninku odstartoval ve vysokém tempu.

Do druhého tréninku už nastupoval Kašpárek s myšlenkou na překonání Danovy první jízdy, což se podařilo. Kašpárek dosáhl času 1:43.79.

Jednička Ecce Homo racing teamu se navíc na svou první závodní jízdu dokázala dokonale zkoncentrovat a po projetí cíle zůstala časomíra na hodnotě 1:42.500. To znamenalo posunutí traťového rekordu. Dan Michl nakonec kvůli poruše do závodu neodstartoval a Kašpárek s přehledem zvítězil.

Janík v nedělním závodě obsadil čtvrtou příčku ve skupině E1. „Hlavním předsezonním cílem týmu bylo co možná nejlepší umístění v evropském mistrovství závodů automobilů do vrchu. Domácí šampionát je zejména o testování vozu BMW a zejména pak jeho zrychlování,“ uvedl Janík.

Pátý závod mezinárodního mistrovství České republiky automobilů do vrchu Lanškroun

Výsledky – absolutně: 1. závod: 1. Beneš (Lucchini) 3:23,530, 2. Vítek (Osella) –3,00, 3. Vondrák (March) –5,60, 4. Kašpárek (Audi) –7,70, 5. D. Michl (Opel Michl) –8,33, 6. Janík (BMW) –15,35. 2. závod: 1. Kašpárek 3:25,220, 2. Vondrák –4,95, 3. Rybníček (Mitsubishi) –8,76, 4. Líbal (BMW) –11,18, 5. Janík –14,70, 6. Vitver (WR-9) –17,52.