Posádka Jonny Kane, Mike Hezemans a Jaroslav Janiš si přitom do té doby vedla poměrně dobře. Auto číslo 86 drželo ve své třídě pátou pozici a vyhýbalo se četným haváriím.

Janiš se za volant dostal jako třetí a držel páté místo. Olomoucký pilot udělal plánovanou zastávku v boxech, ale krátce po vyjetí na trať se rozsvítila kontrolka oleje a motor se zastavil hned za zatáčkou Tertre Rouge. Ve snaze zjistit, jestli šlo o řešitelnou závadu, dva mechanici sedli na skútr a radili pilotovi zpoza zábradlí přímo na trati, jak vyřešit problém. Ve 22.22 byl vůz oficiálně stažen ze závodu pro závadu pohonné jednotky.

Janiš byl z nedobrovolného konce zklamán. „Do té doby vše fungovalo perfektně. I přes veškerou snahu se nepodařilo dát auto do pořádku. Věřím, že se do Le Mans vrátím a závod dokončím,“ řekl Janiš. Podobné pocity převládaly i u šéfa nizozemské stáje Petera van Erpa. „Auto si vedlo velmi dobře. Všichni jezdci odjeli své dvojité úseky a drželi pátou příčku. Tým se rozhodoval správně. Měli jsme dobré obutí, zůstali jsme na trati při situacíh se safety car, vše šlo výborně,“ vrátil se k průběhu závodu van Erp.

Nakonec ale veškeré snahy zhatila nespolehlivá technika. „Vlastně přesně nevíme, co poruchu zavinilo. Motor ale znovu nešel nastartovat. Mohla to být banální závada, nebo něco závažnějšího. Je to smutné,“ dodal van Erp.