Janiš startoval s novým týmovým kolegou Achimem Winterem. Ten do první jízdy startoval první, jenže v průběhu svého stintu skončil dvakrát v hodinách a Lamborghini startovního čísla 77 proto předával olomouckému pilotovi až na šestém místě.

Velkou stíhací jízdou dokázal Janiš vylepšit výsledek na konečné páté místo.

„Do závodu startoval můj kolega Achim Winter, jenž se během svého stintu dostal dvakrát do hodin. Po těch prvních klesl na desátou příčku, ale dokázal se probít o několik míst vpřed. Pak ale chyboval ještě jednou, takže mi auto předával na šesté pozici. Já jsem se snažil ztrátu dohnat, v závodě jsem dosáhl druhého nejlepšího času, ale na lepší než páté místo to nestačilo. Každopádně pro zítra to vypadá nadějně, určitě máme rychlost na to, abychom bojovali o pódium.“

Janiš si náladu nezlepšil ani v dalších dvou jízdách. Kvůli prasklému závěsu narazil do svodidel a pro posádku Janiš – Winter, tak závod smolně skončil. Do závěrečné jízdy startovala dvojice z posledního místa, díky velké stíhací jízdě se jí nakonec podařilo vybojovat čtvrté místo.

„Ve chvíli, kdy jsem jezdil na čtvrté příčce, prasklo zavěšení levého předního kola, naše Lamborghini se stalo neovladatelné a já skončil ve svodidlech. Auto se naštěstí podařilo do třetího závodu opravit, ovšem my startovali až z poslední pozice. Společně s mým kolegou jsme postupně dokázali předjet několik soupeřů, abychom závod dokončili na čtvrtém místě. Věřím tomu, že kdyby byl závod o pár kol delší, mohli jsme atakovat stupně vítězů,“ dodal Janiš.