Nakonec nestartoval Otakar Krámský, kterého na 7 800 metrů dlouho trať nepustily technické problémy. V sobotních tréninkových jízdách si mohli závodníci ještě užívat suchého asfaltu. Zvlhl až v neděli na ostré jízdy. Na to trošku doplatil pozdější vítěz Ander Vilariňo. V první jízdě byl pátý, ale ve druhé zabral. Jako jediný se dostal pod tři minuty a vyhrál před Italem Faustem Bormolinim o téměř čtyři sekundy.

Držitel traťového rekordu zvítězil ve Šternberku podruhé. Ve skupině CN se po několikaleté pauze vrátil legendární jezdec a dlouholetý rekordman Andrés Vilarino, otec absolutního vítěze z neděle, a svoji účast proměnil ve vítězství. Ve skupině A vyhrál Josef Komárek, druhý se umístil šternberský jezdec Václav Janík, který vedl po první jízdě.


Výsledky:


Absolutní pořadí: 1. Ander Vilariňo (Šp., Reynard F3000) 6.33, 630, 2. F. Bormolini (It., Reynard 95 D) 6.37, 310, 3. D. Nevěřil (ČR, Lola-Judd T96-50) 6.48, 790.
Skupina N: 1. R. Vodička (ČR, mitsubishi Lancer EVO IX) 7.33, 900, 2. M. Jakeš (ČR, mitsubishi Lancer EVO IX) 7.34, 230, 3. P. Juřena (SR, mitsubishi Lancer EVO IX) 7.37, 030.
Skupina A: 1. J. Komárek (ČR, mitsubishi Lancer EVO VI) 7.31, 820, 2. V. Janík (ČR, BMW M3) 7.35, 340, 3. N. Pulič (Chorv., BMW M3) 7.37, 960.
Skupina SP: 1. P. Bedini (It., Alfa Romeo 147) 7.57, 110, 2. P. Vojáček (ČR, Alfa Romeo 147) 7.59, 710, 3. M. Zahradníček (ČR, Peugeot 306) 8.05, 910.
Skupina CN: 1. Andres Vilariňo (Šp., Norma M20) 7.16, 240, 2. P. Vítek (ČR, PRC OPEL) 7.38, 280, 3. L. Champelovier (Fr., Norma M20) 7.41, 020.