Obhájce evropského titulu v šestnáctistovkách přitom vyhrál trénink.

„Ale pociťoval jsem problémy s autem. Vyměnili jsme převodovku, ve které ale problém nebyl. Pak jsme měnili přední diferenciál, což taky nepomohlo. Ve třetí rozjížďce jsem vedl, ale v prudkém nájezdu do kopce mě auto poslalo do svodidel,“ popsal Musil přetrvávající problémy.

Do finále tak startoval až ze třetí řady.

„Jel jsem v takovém vláčku. Po chybě jsem zůstal stát a dostal jsem ránu. Dodatečně jsem byl ale sportovními komisaři diskvalifikován. Auto jsme po úpravách zkoušeli na vedlejší uzavřené komunikaci. Kvůli testování mimo depo jsme byli diskvalifikováni,“ posteskl si.

Evropský šampionát po německém závodě uzavřel první polovinu. Obhájce titulu se drží na čtvrtém místě s minimální ztrátou od druhého Lagodnyho. Olomoucký autokrosař však předem nevzdává ani boj o titul. „Koukám se jen dopředu. Jediné, co mě zastavuje, jsou technické problémy. Když to půjde, tak boj o titul nevzdávám,“ poznamenal Musil.

O víkendu mistrovství Evropy pokračuje prestižním závodem v Nové Pace. „Našli jsme příčinu technických problémů. Auto dáváme do pořádku a věříme, že si v Nové Pace spravíme chuť,“ dodal Musil.

Pátý závod ME v autokrosu v Matschenbergu (Německo):

Touring Autocross: 1. Kárai (Maď./Škoda Fabia), 2. Pleskovas (Lit./Ford Fiesta), 3. Koršunov (Rus./Ford Fiesta), …5. Brožek (ČR/Ford Focus), 8. Greguška (ČR/Mitsubishi), 9. Fejfar (ČR/Škoda Fabia).

Buggy 1600: 1. Dufour (Fr./Alfa), 2. Buddelmeyer (Něm./Ford), 3. Szabó (Maď./Suzuki), …7. Sekanina (ČR/Suzuki), 11. Nosálek (ČR/Škoda).

Super buggy: 1. Stubbe (Něm./FS), 2. Van Rosmalen (Niz./Ford), 3. Hinnenkamp (Něm./Volvo), 4. Turek, …6. Stloukal (oba ČR/BMW), 7. Hošek (ČR/Mitsubishi), 9. P. Bartoš (ČR/Ford), 11. Keřka (ČR/Tatra 4000), 12. Kotval (ČR/Ford), 14. Štětina (ČR/Audi 2000), 18. Staněk (ČR/Tatra).