Šéf HK Jestřábi Prostějov Zdeněk Zabloudil se však podle svých slov nemíní zabývat tím, zda má klub jednoho hlavního sponzora nebo více menších.

„Chci poděkovat všem firmám, které nás podporují. Peníze na chod klubu máme. Nakupujeme posily pro naše áčko. Navíc plánujeme, že bychom malým hokejistům zajistili výbavu, aby ji nemuseli platit jejich rodiče.,“ pochlubil se Zabloudil a upřesnil, že půjde o předškoláky a děti, které chodí do první až třetí třídy.

A jak je to se změnou názvu zimního stadionu?

„Dosud to byla HŽP aréna, tedy Hanácké železárny a pérovny aréna, nově se hala nazývá VSH zimní stadion,“ informoval Vladimír Průša, ředitel Domovní správy Prostějov, která sportovní stánek spravuje. Vysvětlil, že VSH znamená víceúčelová sportovní hala.

„Železárny měly s Jestřáby uzavřenou smlouvu o generálním sponzoringu na loňský rok. Jednal jsem s nimi, ale letos už zkrátka neměly zájem pokračovat,“ informoval Průša. Na otázku, zda-li se nenašel nějaký jiný silný sponzor, jehož jméno by hala nosila, odpověděl, že se nikdo takový ani nehledal.

Pivo, režná, Starorežná

Deník se zeptal také vedení firmy Palírna u zeleného stromu Starorežná Prostějov, která je taktéž spjata s místním hokejem, proč se nestala hlavním sponzorem klubu.

„Na základě rozhodnutí společníků naší firmy sponzoring neděláme. Peníze Jestřábům poskytujeme za reklamu, tedy za to, že jistou formou propagují naše výrobky,“ vysvětlil Leopold Binko, obchodní náměstek podniku a člen představenstva Palírny u zeleného stromu.

Upřesnil, že logo jejich firmy je tak k vidění třeba na dresech hokejistů a lze ho spatřit také na vstupenkách. Podpora palírny je podle jeho slov slyšet i z publika.

„Skanduje se pivo, režná, Starorežná,“ zmínil se Binko.