„Je to až nepoměr oproti minulým sezonám,“ potvrzuje marketingový manažer HC Olomouc Simon Vejtasa.

Trička, polštáře, hrníčky, mikiny nebo magnetky. Prakticky každý produkt z fanshopu Mory má svou vlastní verzi – s Davidem Krejčím. Nejvíc ale letí šály a samozřejmě dresy.

„Každý týden chodí padesát až sto dresů a pokaždé je to během týdne pryč. Dresy jedou ze všech produktů jednoznačně nejvíc,“ prozradil Simon Vejtasa.

Třetí sada dresů se líbí

Nyní navíc přibyla třetí sada líbivých černých dresů, kterou si fanoušci okamžitě zamilovali.

„Měli jsme na prodejně po prvním zápase v těchto barvách padesát dresů. Jakmile jsme otevřeli, hned první den byla tato sada padesáti dresů vyprodaná,“ popsal Vejtasa.

Dalším aspektem je samozřejmě také konec lockdownu a fakt, že před covidem ještě Mora hrála ve starých dresech bez loga klubu. Ty byly čtyři roky prakticky stejné. I proto se těžko dá posoudit, jak velkou roli hraje jméno bostonské hvězdy. Jisté však je, že bude velmi výrazná.

„Samozřejmě, že drtivá většina prodaných dresů je se jmenovkou Krejčí, ale prodávají se i jiní,“ řekl marketingový manažer Olomouce.

Hokejisté (v modrém) Komety porazili Olomouc 4:1.
Sedláčkovo kouzlo odčarovala Kometa. Mora s Krejčím bez bodu

Mystery box? Dvě varianty

Za zmínku rozhodně stojí také specialita s názvem Mystery box. Tuhle krabičku nabízí klub ve dvou cenových variantách za 1499 a 2499 korun a fanoušek dopředu neví, co si kupuje. V případě druhé varianty má jistotu, že v boxu najde dres z aktuální sezony. Ale co dál?

„Jsou tam hrané artefakty, třeba ohraná výstroj nebo rukavice z loňské sezony. Fanoušek nikdy neví přesně, co tam bude. Tohle je taková zvláštnost, kterou si fanoušci kupují a je o to také zájem,“ dodal závěrem Simon Vejtasa.

A jak velkou roli hraje zisk z takzvaného „merche“ pro finance klubu? Jednat by se mělo asi o pět procent z rozpočtu na jednu sezonu.