Nové stránky Sigmy najdete na: sigmafotbal.czJsou v záběhu, ještě se vám tedy místy nemusí zobrazovat úplně správně.

„Náš předchozí web už nesplňoval dnešní standardy, navíc některé jeho prvky už nebyly funkční. Po zahájení svého angažmá v klubu jsem si přípravu nové prezentace vytyčil jako důležitý cíl," řekl David Holly, marketingový manažer SK Sigma Olomouc.

Nový web by měl poskytovat aktuální informace o prvoligovém A týmu, stejně jako o dalších mužstev, které reprezentují Sigmu ve všech věkových a výkonnostních kategoriích. Jeho klíčové sekce věnované informacím o klubu už fungují. Stejně jako sekce Sigma TV, která přináší obrazové zpravodajství ze zápasů a rozhovory s hráči i trenéry.

Další části webu budou spouštěny průběžně. Ať už jde o e-shop s klubovými propagačními předměty nebo zónu pro fanoušky. Těm, kteří jsou registrovanými držiteli permanentních vstupenek a členům věrnostního programu slibuje Sigma od příští sezony nadstandardní komunikaci.

Mezi fanoušky hojně využívané diskusní fórum by se mělo nově přesunout na sociální sítě Facebook, Twitter a Google+, na kterých olomoucký klub se svými příznivci komunikuje.

„Tuto formu volí takřka všichni významní provozovatelé webových stránek, je to dnešní trend," uvedl Holly.

Novou strukturu webu, webdesign, atraktivnější prezentaci všech hráčů a týmů, i uživatelské rozhraní navrhla společnost ESMEDIA Interactive. (fik,tz)