Po několika dnech jsou všechny části na svém místě a fotbalisté mohou na sobotní zápas v Českých Budějovicích vyrazit vozidlem s jasným označením.

„V jednoduchosti je krása. Pohledová vzdálenost na autobus je na cestách velká, a proto tam jsou jednoduché prvky, velké logo a nápis Sigma, které doplňují designové složky,“ objasňoval marketingový manažer Sigmy David Holly.

„Vize byla strašně dlouho. Každý klub by měl mít polepený brandovaný autobus. Je dobře, že se to podařilo. Bylo to samozřejmě i o penězích, jsem rád, že se k tomu našel partner a prostředky,“ okomentoval proměnu klubového vozidla David Holly s tím, že tvorba a schvalování designu probíhala asi dva měsíce.

Třídu 1.máje v Olomouci čeká více než půlroční uzavírka a oprava
Začíná oprava třídy 1. máje a velká uzavírka. Kudy neprojedete?

Celý název, nebo jen Sigma?

„Hráli jsme si s myšlenkou, jestli tam dát celý název, nebo jen Sigma. Přece jen to není jen klub, ale celý holding. Nakonec jsme si to takhle odsouhlasili v klubu a poslední slovo měl také pan Roletzký, autodopravce, se kterým jezdíme,“ podotkl David Holly.

Nyní bude při příjezdu na venkovní zápasy jasné, který klub do města dorazil.

„Když k nám přijely i ve druhé lize Pardubice s celopolepeným autobusem, tak to byla obrovská motivace k tomu, aby Sigma měla autobus taky,“ řekl Holly a dodal: „Když se přijede na zápas, tak je to vizitka. Pan Roletzký nejezdí jen pro nás, má i další zakázky a jsme rádi, že to bude dělat všude po republice reklamu,“ uzavřel.

Jakub Plšek (vlevo)
Sigma je lepší než předloni. Čím to je?