Podpora se má pohybovat v řádu milionů korun. Obě strany se dohodly, že přesnou výši nezveřejní.

„Je na podobné úrovni jako běžná podpora generálních partnerů v lize. Domluvili jsme se i na bonusech pro případ účasti v Evropské lize. Další bonus je tam v případě postupu do Ligy mistrů,“ prozradil manažer sponzoringu Lubomír Ježek.

Partnerství by mělo trvat minimálně rok a půl.

„Časově fixovaná ale není. Plánujeme spolupráci dlouhodobě. Ve smlouvě jsou parametry, které ji mohou prodlužovat,“ dodal Ježek.

Zpět na dresu po 10 letech

Společnost se vrací na trikot Hanáků po necelých deseti letech.

„Říká se, že nevstoupíš dvakrát do téže řeky. Doba je ale dynamická. Po deseti letech je řada věcí jinak. Změnil se Tipsport, změnila se i Sigma. Vím, že je ale stále prezentovaná jako klidná síla, která reprezentuje kvalitní výchovu mládeže. Jednu z nejlepších, ne-li nejlepší v republice. To je pak vidět z hlediska přínosu pro celý český fotbal,“ prohlásil Ježek.

„Ve sportovním marketingu máme velké ambice. Jsme aktivní zejména v hokeji, ale i ve fotbale chceme dál působit, což dokládá třeba partnerství se Spartou Praha,“ doplnil.

„Je to partner, který je v oblasti fotbalu velmi zdatný. Po měsících jednání, se nám podařilo dospět. Je pro nás ctí, že se nám spolupráce podařilo docílit,“ uvedl předseda představenstva Sigmy Petr Konečný.

Partnerství a vylepšení rozpočtu přivítal i sportovní ředitel Ladislav Minář. „Je tam nějaký budget, ale zase to není situace, abychom měli pocit, že okamžitě musíme přivést hráče za hodně peněz,“ podotkl.