Podíl objednávek s sebou během všední obědové špičky mezi 10. a 14. hodinou stoupl z 36 na 42 procent. Oproti lednu a únoru je číslo Logo: Co nám covid vzal, co nám covid dalZdroj: Deníkza říjen a listopad vyšší o 6 procent, stejně jako republikový průměr. Největší hlad mají krajané okolo 11. hodiny.

Naopak v podzimním období ve srovnání se začátkem roku ubylo objednávek ve večerních hodinách.

Zatímco v prvních dvou měsících tohoto roku si zákazník na svoji objednávku počkal v průměru 33,4 minuty, v posledním čtvrtletí jídlo obdrželi za zhruba 31 minut. Mírně stoupla výše spropitného. Ke každé online platbě předem v uplynulých dvou měsících lidé přihodili průměrně 15 korun navíc.

Covid-19 ovlivnil smýšlení veřejnosti třeba při výběru možnosti platby. V lednu a únoru bylo hrazeno kartou 57 procent objednávek jídla, během srpna a září tuto možnost využívalo už 69 procent zákazníků. Ti si nejčastěji objednávali pizzu, rychlé občerstvení a asijskou kuchyni.