Informovala o tom ve čtvrtek 7. června olomoucká radnice prostřednictvím své tiskové mluvčí Jany Doleželové.

Tramvajové koleje povedou od třídy 17. listopadu přes území budoucí Šantovky. Následně se napojí na městský průtah a z ulice Velkomoravské odbočí doleva na Rooseveltovu ulici, kde za křižovatkou skončí první část trasy.

První cestující by na Nové Sady měly svézt tramvaje v roce 2014. Následně se počítá s prodloužením tramvajového vedení přes ulici Zikova až na Schweitzerovu­.

Město Olomouc získalo v květnu od švýcarského ministerstva financí na stavbu první etapy trati dotaci ve výši necelých 225 milionů korun. Práce na terénních úpravách pro novou trať začaly už letos v dubnu.  

Napojení nové tramvajové trati z ulice Velkomoravská na ulici Rooseveltova, kde bude končit první etapa výstavby tramvajové trati na jižní olomoucká sídliště.

Napojení nové tramvajové trati z ulice Velkomoravská na ulici Rooseveltova, kde bude končit první etapa výstavby tramvajové trati na jižní olomoucká sídliště. Zdroj: MmOL, vizualizace: Stavoprojekt

VÍCE:

Konkurs na nové tramvaje už má vítěze, polské firmy ale protestují

Kvůli trase tramvaje už Duha bojovat nebude. Pochybnosti ale nemizí, řiká

Odklepnuto! Olomouc získala od Švýcarů dotaci na tramvajovou trať