VYBERTE SI REGION

Projet se v luxusním supersporťáku? Můžete i v Olomouci

Olomouc - Tři luxusní supersporty, otevřená cesta a 630 koňských sil v zádech. Zážitkem na celý život jsou pro všechny fanoušky sportovních automobilů jízdy ve Ferrari, Lamborghini a Nissanu GT-R, které v Olomouci, Ostravě, Brně, Praze, Bratislavě a nově také v Polsku nabízí společnost Sportdrive. Svézt se ve sportovních Ferrari či Lamborghini nebo v nabušeném Nissanu můžete už od 1299 korun. Na to, zda více jezdí ženy, či muži, proč jsou nejlepší zážitky z jízdy po okreskách a jak jízda probíhá, jsme se ptali majitele firmy Tomáše Zapletala.

18.3.2016
SDÍLEJ:

Luxusní supersportyFoto: Sportdrive

Jaká auta tvoří váš vozový park a plánujete jeho rozšiřování?

Momentálně zprostředkováváme jízdy ve třech vozech - Lamborghini Gallardo, Ferrari F430 a Nissan GTR. Zatím další rozšiřování neplánujeme.

Kdo si nejčastěji vaši službu objednává? Jsou to spíš muži?

Nejvíc máme zájemců ze strany mužů, ale chodí k nám i ženy. Nedá se generalizovat, a to ani co se týče věku. Jednou k nám přijde osmnáctiletý kluk, který má půl roku řidičák, a vzápětí pětasedmdesátiletý pán, který si tak plní celoživotní sen. Stejné je to u žen. Svezla se s námi dvacetiletá slečna, ale i sedmdesátiletá babička.

A odřídila to?

Odřídila, byla to taková správná baba. Jízdu jí koupily děti jako dárek k narozeninám. Byla z toho hrozně nadšená, z auta měla ze začátku trochu strach, ale jízdu si užila.

Jak ta služba vlastně funguje – rozhodnu se, že chci sobě nebo někomu jinému pořídit půlhodinovou jízdu. Co mám dělat?

Nejdříve je potřeba zakoupit poukaz. Poukaz můžete pořídit přímo na našich webových stránkách (www.sportdrive.cz), máme tam akční ceny, takže stačí pár kliknutí a je hotovo. Po zaplacení pošleme zákazníkovi číslo poukazu, a buď můžeme poukaz zaslat poštou nebo elektronicky. Od této doby může zákazník kdykoliv zavolat, napsat e-mail nebo přímo přes webové stránky si objednat jízdu přes rezervační systém. Tam vidí, kdy a ve kterých městech jezdíme.

Luxusní supersporty

Kde všude jezdíte?

První dvě sezony jsme jezdili v Olomouci a Ostravě, od letošní sezony jezdíme i v Brně, Praze a Bratislavě a začínáme jezdit v Polsku. Každý týden jsme v jiném městě. Od pondělí do čtvrtka máme auta vystavená v nákupních centrech a od pátku do neděle jezdíme. Přičemž během týdne mohou zákazníci daného nákupního centra soutěžit o jízdu zdarma.

Dobrá tedy, mám certifikát a vybraný termín. Můžu si nechat auto přistavit až k domu, nebo se musím někam dopravit?

Přistavení auta je možné, ale to je na individuální domluvě a s příplatkem. Ve většině případů se startuje z našich startovacích míst – vždy je to nějaké nákupní centrum v daném městě, v Olomouci například Olomouc City. Tam pořádáme i různé akce pro návštěvníky centra.
Jakmile máte rezervovaný termín, pošleme potvrzovací e-mail a tři dny před jízdou přijde další informační e-mail s detailními informacemi spolu s návodem, jak se na místo dostat, co si vzít s sebou a tak dále.
V den jízdy je dobré se dostavit o dvacet minut dřív. Dostanete instruktáž, vyplní se smlouva, poté následuje samotná jízda. Po celou dobu máte k dispozici instruktora, který vše vysvětlí a ukáže. Všechna auta jsou automaty nebo poloautomaty, kde se řadí pod volantem a většina lidí je zvyklá řadit manuálně. Ze zvyku jim pak cuká noha na spojku a trefí brzdu. I od toho tam ten instruktor je, aby na řidiče dal pozor a v podobné situaci pomohl.
Často se nám také stává, že zákazník sedne do auta a přestane umět řídit. Stalo se nám, že lidé jeli v protisměru, nenašli blinkr… Z toho, že najednou sedí v tak drahém a silném autě, jsou nervózní a chvíli jim trvá, než si zase vzpomenou, jak vlastně řídit.

Co po jízdě? Můžu si to auto ještě projít, ukážete mi motor?

Určitě ano. Vždy po jízdě je prostor na to, aby se člověk u auta vyfotil, může se podívat pod kapotu, zeptat se na všechno, co ho zajímá. Často se na auto jezdí podívat celá rodina i s dětmi. Pro ty za menší poplatek nabízíme možnost projet se v miniaturách našich sporťáků.

Luxusní supersporty

Nabízíte i zpracování videozáznamu jízdy. Kde jsou kamery a co všechno tam řidič uvidí?

Máme dvě kamery přímo v kabině auta, jedna snímá řidiče, jedna je umístěna zprava za řidičem a snímá hlavně cestu před ním. Většina videozáznamu pochází právě z těchto dvou kamer, zbytek prokládáme záběry z venkovních kamer a prostřihy vzorové jízdy, aby mohl zákazník známým ukázat, v čem vlastně jel.

Na jakých trasách se jezdí? Můžu si určit vlastní?

Trasy máme vytipované a moc nedoporučujeme lidem jezdit svoje. Trasu máme vybranou tak, aby tam byla co nejlepší cesta a co nejméně provozu. Tahle auta nejsou stavěna na to, aby se s nimi jezdilo po kostkách, ta jízda potom podle toho vypadá. Jízdu si potom neužijete a ani nevyužijete potenciál sportovního vozu.

Nebylo by lepší jet po dálnici a vyzkoušet si rychlou jízdu?

Hodně lidí si to myslí, ale na dálnici ve finále jízda není tak záživná. Šlápnete na plyn, zkusíte si akceleraci, sice jedete rychle, ale ani vám to při jízdě na rovince nepřijde. Je fajn si to zkusit, ale absolvovat takhle celou jízdu, by vás nebavilo. Naopak když jedete po okreskách, vyzkoušíte si, jak se auto chová v různých situacích, vybrzdíte si, zkusíte si ostré zatáčky a zrychlování…

Jak dlouho jízda trvá?

Podle toho, kolik si člověk zaplatí. Prodáváme 15, 30 a 60 minut. Individuálně je možné se domluvit i na delším časovém úseku.

Přemýšleli jste někdy, že byste poskytovali i jízdu po okruhu?

Na to se ptá hodně lidí a okruh zní docela lákavě. Jenže když člověk na okruhu nikdy nejel, tak to pro něj není zážitek. Okruh je vlastně deset metrů široká cesta, kde se za chvíli rozjedete na 200 km/h. A do zatáčky to prostě nedobrzdíte. Zpomalíte na sto dvacet, ale v té rychlosti jí neprojedete. Druhou věcí je cena. Na okruhu je opotřebení auta několikanásobně vyšší. Úměrně tomu se poté zkracuje doba a zvyšuje se cena jízdy. Pokud se podíváte, jak a za kolik se jezdí po okruhu, zjistíte, že jízdy jsou běžně dražší než naše a jedete oproti nám zlomek času. Zajedete si jeden okruh za 4 minuty a nic z toho nemáte.

Je nějaká trasa něčím zvláštní/jiná?

Nejvíc nadšení jsou lidé z jízdy v Ostravě, kde jezdíme přes klimkovický tunel - měří asi kilometr. Při průjezdu stáhneme okénka a necháme zákazníky přidat. Auto si podřadí, zařve a vyrazí. Neskutečný zážitek. /PR/

Autor: Redakce

18.3.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Olomouc zažije setkání Hanáků, zazpívá i Hradišťan s Pavlicou

Olomouc – Stovky členů národopisných tanečních a hudebních souborů v hanáckých krojích se představí během Setkání Hanáků ve středu 28. září v Olomouci.

Vzhůru na Euro! Olomoucký kraj vykopal postup na šampionát amatérů

Olomouc – Mise splněna! Poslední a skutečně nejtěžší krok se podařilo udělat v šesté kvalifikační skupině hráčům z Olomouckého kraje, kteří reprezentovali český amatérský fotbal. Výběr Karla Trnečky se rval celých devadesát minut s tlakem Slováků ze západoslovenského regionu a kvalitní obrana Čechů nakonec odolala.

Litovelská varna je skvost českého pivovarnictví, říká Miroslav Koutek

Litovel – Když před pětačtyřiceti lety poprvé vstoupil tehdy patnáctiletý Miroslav Koutek do varny litovelského pivovaru, začala se psát jejich neuvěřitelná společná cesta. Ochromen kardinálským mramorem
a historií, která z litovelské varny dýchala, zůstal pivovaru a litovelskému pivu věrný dodnes.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies