S pozitivními ohlasy se setkávají hlavně nové prostory infocentra. Podle jeho návštěvníků je moderní a vkusně zařízené.

„Dřív to byla taková nehezká místnost, všude nepřehledně uspořádané letáky. Když jsem se tam byla podívat dnes, tak se mi to líbí mnohem více. Prostory mají reprezentativní charakter,“ podotkla Ludmila Krátká z Třebíče, jedna z turistek, která si nové infocentrum prohlížela.

Podle vedoucího odboru vnějších a vnitřních vztahů Josefa Línka každoročně vzrůstá počet návštěvníků města, kteří se nejprve vydají do infocentra pro radu.

„Jejich počet roste. Je to dáno i tím, že si sem lidé chodí kupovat i lístky na kulturní akce,“ vysvětlil Línek.

Velkou oblibu si podle něj získal i nový tvarůžkomat, který nainstalovala společnost A.W. Loštice, která hanácký sýr vyrábí.

„Dokonce se nám několikrát stalo, že jsme museli nečekaně doplňovat balíčky tvarůžků, protože byly vyprodané. Kupují je zde totiž nejen turisté, ale také Olomoučané. V automatu jsou totiž k dostání i speciality, které se jinde nedají sehnat,“ podotkl Línek.

Nový moderní multimediální průvodce, kterého si mohou lidé v infocentru oproti vratné kauci ve výši dvou tisíc korun zapůjčit, si zatím získal oblibu hlavně u mladší generace.

„Projekt se nyní rozjíždí, ale už teď se na něj lidé ptají a chtějí vědět, jak přístroj funguje. Využívané je stále takzvané utržené sluchátko, tedy audiovizuální průvodce městem,“ dodal Línek.