VYBERTE SI REGION

Mladík si koupil na internetu traktor za více než 200 tisíc, nedostal nic

Olomoucko – Na internetovou nabídku o prodeji traktoru Zetor zareagoval v polovině února dvaadvacetiletý muž z Olomoucka.

7.3.2016 1
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Michal Kočí

S prodejcem komunikoval přes e-mail, kde mu taky přišly údaje o bankovním účtu, na který majiteli poslal dohodnuté peníze.

Celkově i s poplatkem za přepravu se jednalo o více než dvě stě tisíc korun.

„Po zaplacení mu měl být traktor dovezen z Anglie," uvádí policejní mluvčí Irena Urbánková.

Do dnešního dne se však mladík nedočkal ani traktoru, ani jakékoliv zprávy ze strany prodejce či přepravní společnosti.

Policisté nyní případ prověřují a prodejce podezřívají z podvodu. Podezřelému muži nyní hrozí vzhledem k výši stanovené škody pobyt ve vězení od jednoho roku do pěti let. (jak)

Autor: Redakce

7.3.2016 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Brankář Martin Šustr

Ostravská posila Šustr: Ideální by bylo, kdyby do ligy postoupil Baník i Sigma

Druhá šance pro vánoční stromky na Horním náměstí v Olomouci
7

Na olomouckém náměstí vyrostl lesík z vánočních stromků

Opilý řidič smykoval. Nakonec narazil do značky

Olomouc /VIDEO/ – Své závodnické řidičské schopnosti prověřoval opilý mladý šofér na odstavné ploše na křížení ulic Palackého a Litovelská v Olomouci v pondělí před jednou ráno.

Jak být v práci 40 hodin týdně a nezbláznit se

Pracujete často deset hodin denně a přesto stále nestíháte? Pak si potřebujete lépe naplánovat pracovní den a využívat čas efektivněji. Za 40 hodin týdně byste měli pohodlně zvládnout náplň práce, pokud ji děláte správně. Jak na to, radí experti na efektivitu práce.

Jako z hororu: tisíce havranů se na noc slétají na jednom místě

Olomoucký kraj – Kdo v Přerově a jeho okolí před soumrakem zvedne oči k obloze, může si připadat jako ve slavném hororu Alfreda Hitchcocka. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies