Pozitivním příkladem je mimo jiné hotel Augustiniánský dům v Luhačovicích na Zlínsku, který oproti minulým letům zvýšil obsazenost a tržby o více než 25 procent.

Welnes v Augustiniánském domě v Luhačovicích. Ilustrační foto.Již od otevření v roce 2010 luhačovický hotel nabízí celoroční provoz, který je zaměřen na sezonní nabídku služeb a produktů. Tento koncept se promítá jak do skladby menu restaurantu Symfonie, tak především čtvrtletní nabídky masáží a rituálů hotelového wellness centra, které je k dispozici i neubytovaným hostům. Výsledkem jsou originální a jedinečné produkty vycházející z daného ročního období.

„Naším cílem je, aby návštěva Augustiniánského domu byla atraktivní a plnohodnotná v jakémkoliv období. Z toho důvodu stavíme nabídku služeb na produktech, které jsou v daném čase charakteristické. Zima je například ve znamení prohřívání organismu, doplňování energie, zázvoru a skořice," řekl Roman Taťák, obchodní a marketingový manažer Augustiniánského domu.

Hotel Augustiniánský dům se zaměřil na poskytování kvalitních služeb i v zimním období. „Když jsme před čtyřmi lety hotel otevřeli, dost dobře jsme nerozuměli tomu, proč je v Luhačovicích hlavní sezonou letní období. I když nejsme lyžařskou destinací, vsadili jsme na to, že zima je pro naše hosty rovněž velmi atraktivní, a to především se svou nabídkou saun, parních lázní, teplých procedur a prohřívacích rituálů, jako jsou například zábaly či horké kameny. Jsme velmi rádi, že tak to vnímají i naši hosté," dodal Roman Taťák.

Augustiniánský dům je exkluzivní čtyřhvězdičkový hotel superior, který nabízí 26 převážně dvoulůžkových pokojů v moderním designu včetně apartmá Leoše Janáčka, restauraci Symfonie, moderní wellness centrum, konferenční sál, salonek, Wi-Fi zdarma, hlídané parkoviště a sportovní areál.(erk)