Tomáš Kašpárek zůstává ve formulové divizi 3, kde opět bude sedlat kokpit formule BMW, ovšem již v barvách EHRT. V loňském roce startoval u týmu Mičánekmotorsport, letos se bude snažit využít nabytých zkušeností s vlastní technikou, která prošla v zimní přestávce kompletní repasí.

V sezoně 2010 se očekává tuhý boj na čele této divize, do kterého se bude chtít zapojit i Tomáš. Díky konstrukci formule BMW, která zajišťuje perfektní aerodynamické a jízdní vlastnosti uhlíkový monokok, má velké předpoklady k tomu, aby se tak stalo. Handicapem však bude pohonná jednotka, která disponuje pouze obsahem 1200 ccm oproti povoleným 1400 ccm. Nicméně i motor zaznamenal přes zimu podstatné navýšení výkonu.

Jan Kašpárek se vrací do kategorie cestovních vozů. Po loňské účasti ve vytrvalostním závodě s Renaultem Clio dostal opět chuť závodit s vozem opatřeným střechou. Sedačku ve formuli BMW přepustil bratrovi a mění ji za horké sedadlo ve Škodě Fabii MKI, se kterou v předchozích letech startoval jeho otec Milan i bratr Tomáš.

Jeho letošním působištěm budou sprinty divize 4 do 2000 ccm. Tradičně bohatě zaplněné startovní pole mu poskytne mnoho prostoru pro porovnání s konkurencí, navíc s plně srovnatelnou závodní technikou.

Oba mladíci se objeví opět na přírodních tratích závodů do vrchu. Návrat se uskuteční při vrcholu domácí sezony při šternberském Ecce Homo začátkem června.